Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älä aloita suhdetta, sinkkuna olet paljon onnellisempi etkö joudu tekemään joka päivä kompromisseja... eikö totta?

The_Purge
16.10.2022 |

Niin - sinkkuna saat tehdä mitä haluat mutta suhteessa jokainen päivä on kompromissi ja mennään toisen ehdoilla... koskaan et voi olla täysin oma itsesi suhteessa eikö totta?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Etenkin meille miehille. -nuori vapaaehtoisesti sinkku velamies

Tutkimukset väittävät toisin:

https://thl.fi/fi/-/tutkimus-parisuhde-tarkea-miesten-itsetunnon-ja-mas…

Ja tässä kiteytyy loistavasti se syy siihen, miksi en itse ikinä halua suominaista kattoni alle. Te luulette tietävänne, mitä me miehet halutaan. Levittele sinä vain miesvastaisia linkkejäsi jollakin hikisellä foorumilla aamusta iltaan. -nuori vapaaehtoisesti sinkku velamies

Älä hikeenny, tässä keskustelussa on useampi osanottaja :D

Vierailija
22/56 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tässä kiteytyy loistavasti se syy siihen, miksi en itse ikinä halua suominaista kattoni alle. Te luulette tietävänne, mitä me miehet halutaan. Levittele sinä vain miesvastaisia linkkejäsi jollakin hikisellä foorumilla aamusta iltaan. -nuori vapaaehtoisesti sinkku velamies

Uuu! Herkkistä. Meni tunteisiin ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen suhteessa ja teen kyllä ihan yhtä lailla asioita kuten haluan, kuin tekisin jos olisin sinkkuna. Oikeastaan haluan olla tässä suhteessa, joten teen nyt jopa enemmän asioita niin, kuten haluan.

Mies on työtön ja hoitaa suurimman osan kotitöistä, koska hänellä on enemmän aikaa ja hän pitää ruuanlaitosta. Itse opiskelen yliopistossa. Molemmilla on omat vähäiset, mutta ainakin mun mielestä täysin riittävät rahat. Vuokra, ruoka ja sähkölaskut maksetaan puoliksi. Kumpaakaan ei kiinnosta mikään materialistinen pintaliitopelleily. Kummallakin on sekä omia että yhteisiä menoja.

Hän on myös paras ystäväni, joka osaa päivittäin naurattaa minua ja tarpeen tullen myös lohduttaa. Asun paljon mieluummin hänen kanssaan, kuin yksin.

Vierailija
24/56 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde saattaa toimiakin, kunhan ei muuteta saman katon alle.

Lapsiperheen perustaminen on tietysti eri juttu.

Vierailija
25/56 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen suhteessa ja teen kyllä ihan yhtä lailla asioita kuten haluan, kuin tekisin jos olisin sinkkuna. Oikeastaan haluan olla tässä suhteessa, joten teen nyt jopa enemmän asioita niin, kuten haluan.

Mies on työtön ja hoitaa suurimman osan kotitöistä, koska hänellä on enemmän aikaa ja hän pitää ruuanlaitosta. Itse opiskelen yliopistossa. Molemmilla on omat vähäiset, mutta ainakin mun mielestä täysin riittävät rahat. Vuokra, ruoka ja sähkölaskut maksetaan puoliksi. Kumpaakaan ei kiinnosta mikään materialistinen pintaliitopelleily. Kummallakin on sekä omia että yhteisiä menoja.

Hän on myös paras ystäväni, joka osaa päivittäin naurattaa minua ja tarpeen tullen myös lohduttaa. Asun paljon mieluummin hänen kanssaan, kuin yksin.

"Hän on myös paras ystäväni, joka osaa päivittäin naurattaa minua ja tarpeen tullen myös lohduttaa. Asun paljon mieluummin hänen kanssaan, kuin yksin."

Hyvin ilmaisit tämän. Mekin olemme miettineet kotona, että kevennämme toistemme arkea. Teemme paljon asioita yhdessä ja nauramme usein. Toisella on sellaisia vahvuuksia ja ominaisuuksia, joista toinen selvästi jopa hyötyy.

Olen itse siis positiivinen ja alyyttinen, jota puolisoni minussa usein kehuu ja mielestäni hän on vähemmän "kulmikas" ja jyrkkä kuin tavatessamme.

Hän taas on sosiaalisempi ja järjestelmällisempi, minkä vuoksi itse olen itse "oppinut olemaan" ihmisten kanssa ja pakostakin siistimpi jo ihan siksi, että molempien on hyvä elää. Tässä mielessä siis kompromissi ei ole itseni kannalta lainkaan pahasta. Siistiin kotiin on mukavampi tulla; ja siis kotityöt on jaettu, joten ei toisen tarvitse perässäni siivota ;)

Vierailija
26/56 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää olevan kova paikka naisille, jos mies haluaa olla vapaaehtoisesti sinkku ja on täten onnellinen. Sen verran alanuolia naisilta tulee. Kertoo paljon! Kertoo todella paljon... -nuori vapaaehtoisesti sinkku velamies

Vierailija
27/56 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä haluan suhteen, mutta suhteen jossa on samat arvot. Pitää valikoida kumppani huolella.

Vierailija
28/56 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää olevan kova paikka naisille, jos mies haluaa olla vapaaehtoisesti sinkku ja on täten onnellinen. Sen verran alanuolia naisilta tulee. Kertoo paljon! Kertoo todella paljon... -nuori vapaaehtoisesti sinkku velamies

Alanuolta tulee tuosta katkeran oloisesta avautumisestasi

Vierailija
29/56 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On julkaistu useita tutkimuksia siitä, että SUURIN OSA miehistä on onnellisempia parisuhteessa. Kyllä siihen joukkoon mahtuu myös muutama, jotka ovat onnellisempia sinkkuina. Ei ole minulta pois :D

-eri

Vierailija
30/56 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjussa on 1-2 hyvää esimerkkiä siitä millainen parisuhde on molempia osapuolia tyydyttävä ja molemmille onnea ja keveyttä tuova. Hienoa kun sellaisen löytää, tottakai sellaisesta kannattaa pitää kiinni. Monille taasen on helpompaa ja elämää keveyttävämpää elää mieluummin yksin. 

Vierailija
31/56 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet niin tyly ja vihamielinen, ettei kukaan huolisikaan. Eristäydy siis rauhassa.

Vierailija
32/56 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä tuhlaa aikaasi AV:n jämänaisiin. Ne AINA, A-I-N-A, liittoutuvat miehiä vastaan. Mies kun on heistä paha. Tuo yksikin miesvihaaja on jo monta vuotta levitellyt noita "tuntkimuksia" siitä, että miehet tarvitsevat naisia onnellisuuteen.

Vierailija
33/56 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykin avata kirja ja jättää naiset rääkymään. Kumpi onkaan oikeasti tässä se onnellinen? Mies joka lukee kirjaa vai netissä miehiä haukkuvat naiset? Tataa, my loves. -nuori vapaaehtoisesti sinkku velamies

Vierailija
34/56 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä tuhlaa aikaasi AV:n jämänaisiin. Ne AINA, A-I-N-A, liittoutuvat miehiä vastaan. Mies kun on heistä paha. Tuo yksikin miesvihaaja on jo monta vuotta levitellyt noita "tuntkimuksia" siitä, että miehet tarvitsevat naisia onnellisuuteen.

Meitä oli vähintään kaksi ellei useampikin kommentoija jotka laittoivat noita linkkejä tai muita viittauksia tutkimuksiin. Tiedän koska itse laitoin yhden ja oletan muistavani jos olisin laittanut ne muut. P.S. en ole miesvihaaja, päin vastoin: arvostan tasaveroista suhdetta.

Vierailija
35/56 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi noin?

Meillä on kahden aikuisen ihmisen parisuhde. Parikymmentä vuotta takana. Kumpikin saa tehdä mitä haluaa, mutta yhdessä on mukavaa ja on kiva jakaa elämää toisen kanssa.

Vierailija
36/56 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin vihaan miehiä.

Minä vihaan myös miehiä! NAINEN ON ONNELLISIN SINKKUNA! Miehet ovat pahoja.

Vierailija
37/56 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin vihaan miehiä.

Vaikutat onnelliselta.

Vierailija
38/56 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellisesti parisuhteessa eri osoitteissa jo 10 v.

Tämä toimii... oma tupa oma lupa ja tilaa hengittää aina kun tarvis. 

Yhdessä liikaa ollessamme asioilla on tapana jotenkin liikaa keräytyä kumppanin 

ongelmiin ja ylipäätään homma luiskahtaa epätasapainoon. 

Vierailija
39/56 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja onhan hän sun palvelijakin. Hyödyt hänestä, kun hän tekee enemmän kotona kuin sinä. Mies olis jo haukuttu tuossa tilanteessa. Nainen saa hyötyä. Naisten vuoro.

Vierailija
40/56 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies voi olla onnellinen, jos sillä ei ole naista! Esittävät vain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi