Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä ystäviä, jotka korvaa älykkyyden ja sivistyneisyyden puutteen muiden solvaamisella ja haukkumisella?

Vierailija
16.10.2022 |

Tyyppisesti hyökkäy on paras puolustus? Välttelee siten joutumasta itse valokeilaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Onko sinulla? Miksi olet ystävä ilkeille ihmisille?

Vierailija
2/7 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nuo ole mitenkään toisensa pois sulkevia tekijöitä. Itse olen sellainen keskiälykäs ja todellakin "hereillä" ja pidetty ihminen kaikenlaisten ihmisten keskuudessa. Silti morkkaan avoimesti somessa esim. kaikkia korona"rokotuksiin" sortuneita lampaita. Varoitin toki piikeistä jo ennen ensimmäistäkään "rokotus"kierrosta, joten on minulla varaa kuittaillakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ystävänä, enää. Toinen vastaavaa käytöstä oleva ihmisryhmä on nämä ns "vahvat naiset", jotka harhaisesti kuvittelee että vahvuudella olisi jotain tekemistä solvaamisen, kiusaamisen ja haukkumisen kanssa.

Mielenterveyden häiriöstä em. asiat vain kertoo.

Vierailija
4/7 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani ihminen pyrkii aina pätemään omalla osaamisellaan, muut ei tiedä asiasta mitään. Muita haukutaan heti kun lähtee huoneesta.

Vierailija
5/7 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi työkaveri tulee mieleen.. Vaikuttaa epävakaalta ja on kova haukkumaan kaikkia.

Vierailija
6/7 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä muita haukkuvat ovat itse typeryksiä ja siltähän se vaikuttaakin monesti. Luulevat olevansa viisaita, mutta eivät huomaa kaikkea. Muutenkin kenenkään haukkuminen on huonoa käytöstä ja antaa moukkamaisen vaikutelman. En tykkää.

Vierailija
7/7 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet älykkäät haukkuu ja kyseenalaistaa yhteiskuntaa ja elättejä sekä muita ongelmia, kuten maapallon ylikansoitus ja siitä johtuvat saasteongelmat sekä väestönvaihon ongelmat luo aina antoisaa keskustelua joskin aika brutaalia mutta sitä ei ymmärrä ehkä kaltaisesi ihmiset kuin sinä AP?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi