Onko teillä ystäviä, jotka korvaa älykkyyden ja sivistyneisyyden puutteen muiden solvaamisella ja haukkumisella?
Tyyppisesti hyökkäy on paras puolustus? Välttelee siten joutumasta itse valokeilaan.
Kommentit (7)
Eihän nuo ole mitenkään toisensa pois sulkevia tekijöitä. Itse olen sellainen keskiälykäs ja todellakin "hereillä" ja pidetty ihminen kaikenlaisten ihmisten keskuudessa. Silti morkkaan avoimesti somessa esim. kaikkia korona"rokotuksiin" sortuneita lampaita. Varoitin toki piikeistä jo ennen ensimmäistäkään "rokotus"kierrosta, joten on minulla varaa kuittaillakin.
Ei ystävänä, enää. Toinen vastaavaa käytöstä oleva ihmisryhmä on nämä ns "vahvat naiset", jotka harhaisesti kuvittelee että vahvuudella olisi jotain tekemistä solvaamisen, kiusaamisen ja haukkumisen kanssa.
Mielenterveyden häiriöstä em. asiat vain kertoo.
Tuntemani ihminen pyrkii aina pätemään omalla osaamisellaan, muut ei tiedä asiasta mitään. Muita haukutaan heti kun lähtee huoneesta.
Yksi työkaveri tulee mieleen.. Vaikuttaa epävakaalta ja on kova haukkumaan kaikkia.
Yleensä muita haukkuvat ovat itse typeryksiä ja siltähän se vaikuttaakin monesti. Luulevat olevansa viisaita, mutta eivät huomaa kaikkea. Muutenkin kenenkään haukkuminen on huonoa käytöstä ja antaa moukkamaisen vaikutelman. En tykkää.
Monet älykkäät haukkuu ja kyseenalaistaa yhteiskuntaa ja elättejä sekä muita ongelmia, kuten maapallon ylikansoitus ja siitä johtuvat saasteongelmat sekä väestönvaihon ongelmat luo aina antoisaa keskustelua joskin aika brutaalia mutta sitä ei ymmärrä ehkä kaltaisesi ihmiset kuin sinä AP?
Ei ole. Onko sinulla? Miksi olet ystävä ilkeille ihmisille?