Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rahan antaminen lahjaksi on kylmä huomionosoitus

Vierailija
30.05.2026 |

Se on helpoin tapa antaa huomiota ja saajasta ei tarvitse tietää tai välittää sen enempään. Minusta rahan antaminen lahjaksi on loukkaus, vaan se on avustus. Anna lahjaksi vain sellaista, mikä kuvastaa minua sillä muuten et ymmärrä ja välitä minusta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen263 että valmistunut arvostaa enemmän rahaa kuin jotain sinun valitsemaa kirjaa tai astiastoa.

Vierailija
2/7 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla voi jokainen hommata itselleen jotain tarpeellista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen263 että valmistunut arvostaa enemmän rahaa kuin jotain sinun valitsemaa kirjaa tai astiastoa.

Ja kukatkin kuihtuu muutamassa päivässä.

Vierailija
4/7 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin! Kaikki tuntemani erityisesti nuoret arvostavat rahaa eniten. Ja ymmärrettävästi. Sillä saa mitä haluaa. Ihmeellistä kadehtia nuorten rahalahjoja. En ymmärtä, miten Suomessa raha on niin vaikea asia. Jokainen nuori arvostaa 10 euron seteliäkin enemmän kuin hetkessä kuihtuvaa ruusua. Mieluummin siis seteli kuin ruusu. Kukaan ei tarvitse toistaa kymmentä ruusua.

Vierailija
5/7 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelemaan lähtevälle nuorelle raha on paras mahdollinen lahja. Hyväpalkkaisissa töissä olevalle 50-vuotiaalle se olisi outo.

Vierailija
6/7 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan kukkia ja rahaa ja halauksen. 

Vierailija
7/7 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta rikkaan 4 miljoona dollaria tilille ja millin auto pihalla  on melkoinen anteeksi pyyntö, tuskin lapsi itkee köyhyyttä vaikka vanhemilta puuttuu hali hali taito.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi