Paska elämä
Onko kellään mennyt kaikki päin puuta??? Mulla lapset ihan perseestä; teinejä, lintsaavattkoulusta, myyvät shittiäcostaakseen merkkivaatteita.
Mä olen loppu. Olenko ainoa? Kuitenkin ite hoitanut asiansa hyvin; korkeakoulutus , vakituinen duuni jne.
Kommentit (6)
Eikö mennytkään elämä täydellisesti suorittaen? Eikö ollutkaan unelmahöttöä? Enkö pääsekään Taivaaseen?!
Kirjallisesta ulosannista päätellen koulutus- ja sivistystaso eivät todellisuudessa liene kovinkaan korkeat.
Jaiks. Olen kuullut kauheista kohtaloista. Kiitos muistutuksesta. Kaverini nuori myös hirtti itsensä talonsa pihalle. Äiti löysi.
Ap
Mt-ongelmia ollut aiemminkin kyllä, burn-out, lapsuustraumaa. Nyt tämän takia lääkitystä lisätty ja kovasti odotan terapiaan pääsyä. En pääse tästä asiasta eteenpäin omin voimin. Vertaistukea pyydän😢
Ap
No mä olen itse syrjäytynyt,mutta teinini ainakin yrittää parhaansa koulussa. Jossain kouluaineissa on hankalaa ,mutta jossain on hyvä. Ei lintsaa,ei rähinöi,on sosiaalinen ja kaikkien kaveri. Harrastuksissa pärjää hyvin.