Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se jotenkin yleistä että pitkäaikaisesti työelämän ulkopuolella oleminen johtaa runsaaseen päihteiden käyttöön?

Vierailija
16.10.2022 |

Jotkut tuntuvat ajattelevan että pitkäaikaistyöttömyys tai työkyvyttömyys johtavat runsaaseen päihteiden käyttöön. Miksi? Onko se jotenkin yleistä?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömällä tuskin on rahaa tuhlata alkoholiin. Sitä paitsi syyllistäminen edes siitä yhdestä satunnaisesta viinilasillisesta aiheuttaa alkoholistiksi haukkumista, joten pystyn hyvin olemaan ilmankin alkoa. Kahvikin on ilmeisesti liian kova päihde joidenkin mielestä.

Vierailija
42/43 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömällä tuskin on rahaa tuhlata alkoholiin. Sitä paitsi syyllistäminen edes siitä yhdestä satunnaisesta viinilasillisesta aiheuttaa alkoholistiksi haukkumista, joten pystyn hyvin olemaan ilmankin alkoa. Kahvikin on ilmeisesti liian kova päihde joidenkin mielestä.

Itse olen elämäntapatyötön ja silti minulla on varaa vetää 1-3 känniä per viikko ja siihen päälle monena päivänä pilvenpolttoa ja roskaruoan kotiin tilailua. Ei meillä kaikilla työttömillä ole suu säkkiä myöten-meininki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ja entä sitten vaikka olisikin? Niin kauan kuin kaljaa ja tupakkaa myydään maitokaupassa ei asiassa pitäisi olla mitään kummallista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme