Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koti kaaoksessa ja hallinta hukassa- ÄRSTYTTÄÄ ja tarvitsen apua!

Vierailija
02.11.2006 |

Olen kahden lapsen työssä käyvä äiti, jolla on vapaapäiviä keskellä viikkoa. Kämppä on karmeassa siivossa, koska minä olen käytännössä ainoa henkilö, joka siivoaa ja järjestelee. Muu porukka jättää kamansa mihin ne sattuvat putoamaan. Argghhh!!!! Valitukseni koskee lähinnä miestä, lapset ovat sen verran pieniä ettei heitä voi pelkästään syyttää.

Ärsyttää, kun eteisen naulakko on aina järkyttävässä kunnossa. Eteisessä on lipasto, mutta kaikki tunkee piponsa ja myssynsä siihen hattuhyllylle, josta ne tippuu kenkien joukkoon ja sukat häviää kesken aamukiireiden.

Mies jättää postin AINA olohuoneen pöydälle ja räyhää kun rautakaupan mainoslehti onkin kadonnut.

Ruokakaappi on kamala. Tyhjiä leipäpusseja ja näkkäripaketteja hyllyt pullollaan, jos minä en poliisina ratsaa kaappeja. Käytetyt astiat ukko tuo tiskipöydälle, mutta ei kykene laittamaan niitä koneeseen.

Tuskaisin vaihe on pyykkihuolto. Puhtaan pyykit asuvat vierashuoneen sängyllä niin kauan kunnes on pakko saada puhdasta päälle. Kannattaako siis pestä kone/päivä vai pitää viiden koneellisen pyykkipäviä silloin vapaapäivänä?

Ottaa pääähän tämä jatkuva epäjärjestys ja kaaoksen partaalla eläminen. Auttakaa nyt hyvät ihmiset miten tämän saisi sujumaan!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kurinpalautus. Ei ole sinun tehtäväsi siivota hänen jälkiään, vaan teidän yhdessä kuuluisi siivota sitä yhteistä kotia ja lasten jälkiä.

Ja lapsille jo pienestä kanssa jöö siitä, mihin mikäkin kuuluu. Kaksivuotias osaa jo vallan hyvin viedä tavarat paikalleen.

Meillä on tarkka järjestys eteisessä. Vain märät myssyt ja hanskat viedään kuivumaan, muut pannaan aina niiden omiin laatikoihin. Meillä on iso lipasto, jossa on kaikelle tarkka paikka. Kengät kuuluu paikalleen ja lapsille on oma naulakko ja aikuisille oma. Laukuille ja muullle vielä omansa.

Sama juttu muuallakin. Posteja, lehtiä, roskia, astioita ei jätetä lojumaan. Joka ilta yritetään siivota päällisin puolin.

Vierailija
2/3 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on taloyhtiön pesutupa kaksi kertaa kuussa. Siellä on kaksi isoa pesukonetta ja kuivaushuone. Pesen yleensä n. 8 koneellista kerralla. Musta on ihanaa, ettei asunnossa ole jatkuvaa liputusta, ja muutenkin tämä kertarytinä sopii meille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai näppäile suoraan flylady piste net

Sieltä saat kehitettyä itsellesi toimivan systeemin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä