Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saanut enään treffipyyntöjä tinderistä koska laitoin enemmän vaatteita kuviin.

Vierailija
16.10.2022 |

Ja poistin vähäpukeiset kuvat.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköiset vaatteet kertovat paljon enemmän naisesta kuin bikinikuvat. Biksukuvat saa naiselta siinä vaiheessa, kun oot hurmannut hänet;)

Vierailija
42/46 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite ainakin heti skippaan jos naisella ei ole kunnon vartalokuvaa tai peittänyt sen jollain paksuilla vaatteilla. Se on niin iso läski/ hirveet tissit tai pylly varotus mun mielestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity Instagramiin (jos et vielä ole) ja tee julkinen profiili. Alkaa yhteydenottoja miehiltä satelemaan. 

Nimittäin, itse olen 40+, perheellinen, naimisissa ja nämä kaikku tuon esiin Instagramissa, ja siitä huolimatta siellä seksinhimoiset miehet lähestyy. Niin ja olen vielä uskovainen ja tuon senkin esiin Instagramissa ja kaikissa kuvissa vaatteet erittäin siveellisesti päällä. 

Oon ihmetellyt mikä ihmeen Tinder2 Instagram oikein on. Tai siis, ilmeisesti sieltä saa enempi miesten huomiota kuin Tinderistä. 

Vierailija
44/46 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu, kun itse saan treffipyyntöjä miehiltä vaikka olen pukeutunut ns miesten töihin. En todellakaan ole mielestäni mitenkään s e x y.

Ja silti ihan säännöllisesti saan treffikutsuja..

Ja tosiaan ihoa näkyy enintään kaulast ylös ja kyynärpäistä kämmeniin.

Vierailija
45/46 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne tykkäykset ja treffipyynnöt vaatteiden määrästä ole kiinni. Itsellä ei yhtään paljastavaa kuvaa ollut ja kokeillessani gold jäsenyyttä tuli 6000 tykkäystä esiin.

Kannattaa panostaa positiiviseen tekstiin ja hymyileviin kuviin.

Vierailija
46/46 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kyllä ihan normivaatteet tinderkuvissa päällä ja silti tuli lähes 3000tykkäystä. Tosin varmaan 99% niistä kuraa (ylipaino, lapsia, dom, bilettäjä jne) enkä sit jaksanut enää seuloa, kun ne suht normisti kirjoittaneetkin oli aikalailla seksin perässä. Kauhea kiire sänkyyn. Mä poistuin areenalta kun ei sillä profiililla tunnu olevan mitään merkitystä. Ihan tuuripeliä koko tinder.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan