Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka päästä Jehovat sisään? EI kai kukaan ns. normaali ihminen oikeasti ala keskustelemaan

Vierailija
02.11.2006 |

heidän kanssaan ja kutsu sisään kahville? Vai kalastelevatko he mielenterveysongelmaisten, masentuneiden tai yksinäisten ihmisten sieluja? Jos on joku kriisi, ni silloinhan joku voi sisälle pästää. En kyllä tiedä ketään normaalitilassa olevaa ihmistä, joka edes kutsuisi sisään heitä.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä toista kiinnostaa, niin toista se ei taas kiinnosta. Jokainen valitsee omat mielenkiinnon kohteensa elämässä, ei tämän mikään Pohjois-Kores sentäs ainakaan vielä ole. Minusta he ovat mukavia ja kunnollisia ihmisiä ja minua kiinnosta aina kaikenlainen filosofia ja uskonnollinen ajattelu.

Vierailija
2/30 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostusta on. Just kaltaistesi uhrien takia käyvät rimputtelemassa ihmisten ovikelloja harva se viikko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" kadotettuja sieluja" eli masentuneita, yksinäisiä, työttömiä. Ovat helppoja saaliita kun ovat menettäneet toivonsa ja ovat katkeroituneita. Sitten tulee ovelle jt joka vahvistaa että JOO maailma on paha ja pian tulee maailmanloppu. Haluatko pelastautua?

Vierailija
4/30 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tykkää takuulla maahanmuuttajistakaan? Entä häiritseekö vanhukset kauppajonoissa sinua? jne. jne?

Vierailija
5/30 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaa jo kirjoituksistasi. Eiväthän ateistitkaan soittele ovikelloja yms ...

Vierailija
6/30 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihana, komea mies ja hyväpalkkainen työ jossa voin toteuttaa itsenäni. Harrastan maalausta ja järjestelen taidenäyttelyä ensi kevääksi, ja eiväthän he JT:t itsekkään kyllä mielestäni masentuneilta vaikuta, itseasiassa hehän ovat hyvinkin erityisen iloisia ihmisiä, joten kuis ihmeessä?

Vierailija
7/30 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka joku ottaa noin voimakkaasti itseensä? Onko asia sinulle läheinen jotenkin?

Vierailija
8/30 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tosin aio liittyä heidän kirkkoonsa, vaan minulla on ihan toisenlainen vakaumus itselläni. Mukava kuitenkin keskustella erilaisista näkemyksistä ja ajattelutavoista. En ole masentunut, enkä yksinäinen, vaan kiireinen akateeminen perheenäiti.

Vierailija
9/30 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hyvinkin pinnallista. Sen vaistoaa ihminen jolla on vähänkään toimivat tuntosarvet. Pelottavia ihmisiä.

Vierailija
10/30 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläkä sinä huolehdi minun silmään kusemisien kanssa, huolehdin kyllä itse omat asiani. Hyvää jatkoa vaan sinullekkin...

-2.

Vierailija
11/30 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ovelle saa tulla kuka vaan joka haluaa keskustella vaikka maataloustuista taikka EU-direktiivesitä, ihan mielenkiinnolla otan vastaan.

-2.

Vierailija
12/30 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satu 48v.

Vierailija
13/30 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi yksinäinen :(.

Vierailija
14/30 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole täydellistä uskonnon harjoittamaa yhteisöä. Yksilöt tekevät niistä vajavaisen. Tämä koskee luonnollisesti kaikkia uskontoja.

Vierailija
15/30 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä saadaan, kun risteytetään ateisti ja jehovantodistaja?

-Ihminen, joka soittaa ovikelloasi, mutta jolla ei ole mitään sanottavaa.

=D

Vierailija
16/30 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsitys jehovilla. :)

Minusta jokainen joka siitä uskonnosta pääsee irti on onnekas.

Vierailija
17/30 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tämän käsityksen saanut, ne oli kerran tuolla Maailma Kylässä festareilla edustettuina ja ihan selkäpiitä karmi kun juttelin niitten kanssa ja ne jutut oli niin täynnä vihaa ja kaunaa, Miksi?.

annetaan kaikkien kukkien kukkia, eikös vaan?

Vierailija
18/30 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa nyt itsekkin, jossain on vikaa jos sä esim. VUOSIA sen jälkeen kun oisit eronnut vaikka ex-miehestäsi, häntä vainoaisit ja kaikenlaista parjauskampanjaa sitä vastaan nostaisit. Oisko se siinä miehessä se vika vai teissä itsessänne?

Vierailija
19/30 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihasta ja katkeruudesta on vaikea päästä irti kun vihdoin huomaa miten mies on pilannut oman itsetunnon ja elämän. Kyseisellä uskonnolla sama vaikutus. Lukekaa niitä entisten jehovien tarinoita niin näette itsekin.

Vierailija
20/30 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sinähän OLET entinen JT. Mitä tuota kiellät.