Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Autatko kaupassa jos joku pyytää?

Vierailija
16.10.2022 |

Joskus kun en ylty ottamaan jotakin olen pyytänyt lähellä olevaa auttamaan. Nuorilta.
Miehet auttavat hymyiklen ja ystävällisesti.
Kerran saman tuotteen vieressäni otti noin nelikymppinen pitkähkö tyylikäs nainen. Kauniiseen pyyntööni hän kivahti: hae myyjär, minä en mikään palvelija ole.
Oishan se ollut iso vaiva ojentaa sama kookosmaito minullekin.
Niitä jakkaroita en voi käyttää koska jalat eivät nouse enää jakkaralle.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autan, oli kyseessä sitten millainen henkilö tahansa.

N.38v

Vierailija
2/30 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti auttaisin jos joku pyytäisi. Se oon kyllä yleensä minä, joka joudun pyytämään apua... N157 cm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa epäkohtelias. Olen auttanut pääasiassa vaatekaupoissa, minua luullaan myyjäksi.

Vierailija
4/30 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisin, vaan ei ole koskaan pyydetty apua.

Näytänköhän kylmältä..?

Vierailija
5/30 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autan tottakai, olen 180 cm pitkä nainen. Usein olen itse kysynyt tarvitko apua. Lyhyiltä, lapsilta, pyörätuolissa istuvilta. Aina ovat ottaneet avun vastaan ja itse saan hyvän mielen.

Vierailija
6/30 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti, olen joskus tarjonnut apua pyytämättäkin kun olen nähnyt vanhuksen kurottelemassa.

Vierailija
7/30 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin autan, tollasia ei tarvitse kysellä.

Tuo törkee nainen oli poikkeus.

Vierailija
8/30 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai autan. N37

Vierailija
9/30 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on täyttä pskaa. Jokainen auttaa.

Vierailija
10/30 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki autan, ei ole mikään vaiva. Minuakin on autettu.

Vierailija
11/30 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai autan, usein olen lukenut myös vanhuksille tuoteselostuksia. Viime viikolla yks vanha mies kysyi, mitä vihanneksia hyvään nakkikeittoon, oltiin yhtäaikaa valitsemassa pakasteita!

Vierailija
12/30 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein Itis Prisma pyydetään apua asioidessani siellä,jossain hyllyn välissä!Ilman muuta autan. Ylensä lyhyenä naisena, joudun etsimään korokeen ensin,jotta voin vanhukselle ylemmästä hyllystä antaa tuotteen.

13/30 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiätysti!

Vierailija
14/30 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Ja unohdan koko jutun sekunneissa. Jos joku on epäkohtelias, siihenkin on syynsä, kun ei voi tietää, vaikka puoliso olisi jättänyt, pomo haukkunut, lapsi kärynnyt varastelusta just tunti sitten.

Vierailija
15/30 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun itse pyytämään apua, jotta saisin kylmäkaappien ylähyllyllä olevan tuotteen. Aina on autettu. 

Vierailija
16/30 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autan. Hävettää että käyn niin usein kaupassa että välillä olen paremmin selvillä valikoimasta kuin itse myyjät. Neuvon usein mistä mitäkin löytyy ja tiedän onko jotain kassalla kysyttyä tuotetta myymälässä.

Vierailija
17/30 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen miettinyt ottaisinko tartuntapihdit mukaan. Niillä autan itseäni kotona, poimimisessa ja kurkoittamisessa. 157 centtinen ja vanhetesaa venyvyys hävinnyt. Ja kiipeilykyky.

Vierailija
18/30 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun s-marketteja on uusittu niissä on esimerkiksi katon rajaan juomien kylmähyllyt. Vichy on se mitä ostan, puolen litran pullossa.

Se oli ylähyllyllä ja jätin sitten siitä lähikaupasta ostamasta sitä. En viitsinyt valittaa. Sitä eivät pidä, kotimaista, lämpimien juomien hyllyssä, isoja pulloja on.

Nyt on siirretty silmien korkeudelle, kyllähän oluitten ym. Juojat ylttyvät sinne ylöskin. Ehkä.

Vierailija
19/30 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin pyydetään, sillä ei riitä oma pituuskaan ylähyllyille.

Vierailija
20/30 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun s-marketteja on uusittu niissä on esimerkiksi katon rajaan juomien kylmähyllyt. Vichy on se mitä ostan, puolen litran pullossa.

Se oli ylähyllyllä ja jätin sitten siitä lähikaupasta ostamasta sitä. En viitsinyt valittaa. Sitä eivät pidä, kotimaista, lämpimien juomien hyllyssä, isoja pulloja on.

Nyt on siirretty silmien korkeudelle, kyllähän oluitten ym. Juojat ylttyvät sinne ylöskin. Ehkä.

Käytän paljon sellaisia tuotteita, jotka ovat joko ylhäällä tai alimmalla hyllyllä.

Eikös keskellä ole suosituimmat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi