Monta avausta olet tänään jo ilmoittanut asiattomaksi?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitin asiattomaksi.
Hyvä, niin sitä pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitin asiattomaksi.
Hyvä, niin sitä pitää.
Se oli tsoukki. En oikeasti ilmoittanut.
Naiset ovat aina riippuvaisia miesten heille antamasta huomiosta, vaikka he kuinka aina huutavat miten tämä väite ei pidä paikkaansa.
Jos kerran yksinelo on teille naisille täysin ok, niin miksi mgtow saa aina teidät niin vihaisiksi?
En laskenut mutta kaikki ne mikkomikälienumerosarjan aloitukset joissa haaveili fiktiivisiä punahiuksisia naisia ripuloimassa
Sama tavoite. Olen aina salaa haaveillut ilmiantajaksi ja täällä toteutan unelmaani.
Kukahan tämän systeemin on tänne keksinyt?
On varmasti surkein moderointitapa koko maailmassa.
0 kuten aina. En ole pikkumainen.
Vierailija kirjoitti:
Kukahan tämän systeemin on tänne keksinyt?
On varmasti surkein moderointitapa koko maailmassa.
Suomalaista kustannustehokasta it-osaamista jälleen kerran.
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran yksinelo on teille naisille täysin ok, niin miksi mgtow saa aina teidät niin vihaisiksi?
Vihaisiksi? Miksi?
Miehillä on oikeus rakastaa ja haluta muita miehiä.
Kiitti kun ilmoitit toimistasi niin tiedän lopettaa palstailuni tähän hetkeen. Mitä sitä kirjoittaa mihinkään aloitukseen, jos ne aloitukset poistetaan.
Ilmoitan vain Igorin viestit. Tänään niitä ei ole osunut silmiin. Joku muu on tietysti voinut ehtiä poistattaa ne ennen minua.
Itse en osallistu keskusteluihin, mutta poistelen siitä edestä aamusta iltaan. En vaan tykkää tyhmistä aloituksista, ihmisten haukkumisesta, rivouksista ym. Asiattomuuksista. Turha ulista.
Muutama sata varmasti aamusta lähtien.
Ilmoitin asiattomaksi.