Mitäs teidän iltaan mammat?
Jaetaan lauantai-illan suunnitelmat: itselläni vain löhöilyä, aion pian tyhjentää punkkupullon ja toffifee-laatikon parempiin suihin
Kommentit (36)
17 lisää, että makea puoli sentään helppo päättää, ostin nimittäin Tobleronea😋😍
-17-
Chilaan koiran kanssa sohvalla. Syön Raffeleita ja tuijotan telkkua.
Makoilen sängyllä ja katson puhelinta, kohta nukkumaan.
Makaan sängyssä ja räplään puhelinta, taustalla Haluatko miljonääriksi. Pierettää ihan perkeleesti
Vierailija kirjoitti:
Makoilen sängyllä ja katson puhelinta, kohta nukkumaan.
nukkumaan nytkö jo? ilta on vielä nuori!
Söin sipsiä just ja seuraan masked singeriä.
levittelee pillua kotivideolla. Siis mitä vtuolle tortulle on oikein tapahtunut?? Tässä tapauksessa ei taideta puhua tiukasta teinipillusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamukuudesta tissutellut. Suihku, aamupala, suursiivous. Tähän mennessä 8 olutta. Ruoan teko, leivonta, 4 olutta. Päikkärit, syöminen, lenkki, sauna, 6 olutta.
Nyt telkkaria, pötkötystä ja unen odotusta. Varattu 8 olutta.Onko sulla lapsia? Meidän äiti oli tuollainen, tissutteli arki-iltaisin oluella ja pitkin päivää viikonloppuisin kirkkaalla (arkisin sentään kävi töissä) ja ajatteli kai, että ei lapset mitään huomaa. Kyllähän me huomattiin. Nyt äiti on 58-vuotias, juuri haki lääkäriltä lausuntoa työkyvyttömyydestä, joka johtuu alkoholin aiheuttamasta aivojen rappeutumisesta. Muisti brakaa eikä oikein kävelemäänkään tahdo enää päästä alkoholin aiheuttaman pikkuaivovaurion vuoksi, vaikka vielä vuosi sitten käveli ja tässä välissä on lopettanut (tai ainakin väittää lopettaneensa) alkoholinkäytön.
On lapsia. Aikuisia ja omillaan. Miksi luulet että teen näin? Ensinnäkin tulee hyvä olo, ei ole koskaan krapulaa tai töissä ei kukaan huomaa vaikka olisin humalassa. Kolmivuororyö, vaihtuvat työkaverit eikä ketään kiinnosta.
Olen niin rikkinäinen jo fyysisesti joista ei saa nykyään edes sairaslomaa joten olen huomannut ryyppäämisen nopeimmaksi syyksi päästä pois työstä.
Haravoin ja laitoin kuihtuneet kukat kompostiin. Siivosin, tein huomisen ruoat valmiiksi. Ehkä juon valkoviiniä ja nautin siisteydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin että viiniä ei ollutkaan. Mt-ongelmia ollut aiemminkin kyllä, burn-out, lapsuustraumaa. Nyt tämän takia lääkitystä lisätty ja kovasti odotan terapiaan pääsyä. En pääse tästä asiasta eteenpäin omin voimin. Vertaistukea mammat pyydän😢
ApPaljonko sulla on ap ikää? Oliko joku läheinen piilottanut viinipullot vai muistitko väärin, eikä niitä alunperin ollutkaan? Oletko muuten huomannut muistissasi ongelmia? Yleensähän terveydenhuollossa on se suhtautuminen, että alkoholistia ei psyykkisten syiden takia hoideta, ennen kuin on vieroittautunut kokonaan alkoholista.
Ylempi ei ollut ap lainkaan, tämä on joku trolli joka vitsailee mt-ongelmilla useammassakin ketjussa
T: oikea AP
Kyllä tämä paikkansa pitää, että M1-lähetteellä esim. itsemurha-addiktia tai psykoottisoireilevaa ei oteta tahdonvastaiseen seurantaan psykiatrialle, jos hän on humalassa. Ja tämäkin pitää paikkansa, että päihderiippuvaiset mielenterveysongelmaiset eivät saa mitään apua psyyken puolelle, ennen kuin ovat lopettaneen päihteiden käytön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamukuudesta tissutellut. Suihku, aamupala, suursiivous. Tähän mennessä 8 olutta. Ruoan teko, leivonta, 4 olutta. Päikkärit, syöminen, lenkki, sauna, 6 olutta.
Nyt telkkaria, pötkötystä ja unen odotusta. Varattu 8 olutta.Sinä oot sentään saanut jotain aikaan tänään. Minä olen juonut litran valkoviiniä tähän mennessä ja pistänyt miehen siivoamaan talon.
Oletko Keyholder?
Viinä join lasillisen ruoan kanssa, kohta saunaan, kylmä olut ja bb.tä katotaan telkkarista. Eiköhän sit unten maille
Mies sammui sohvalle. Katson haluatko miljonääriksiä, syön lämpimiä leipiä, juon vissyä. Tabletilla palstailen täällä. Kissa ja koira kyljissä kiinni. Juu ahdasta ja hankalaa on.
Kohta avaan viinipullon ja katson jotain muuta ohjelmaa.
Join lasin viiniä, leikin koiran kanssa ja ajattelin katsoa Harry Potterin ihan Hagridin muistoksi.
Ihmettelen ja manaan myös, miksi ihmisistä on tullut niin ankeita mököttäjiä. Kukaan ei ikinä lähde mihinkään, vaikka kysyisi. Kenestäkään ei muutenkaan kuulu mitään, jos ei itse kysy ensin. Ryhmissä on turha herätellä keskustelua, kun kukaan ei vastaa edes kysymyksiin. Kukaan ei enää julkaise mitään facessa, paitsi ne, joilla on aina samat tylsät jutut. Sitten kun ihmisiä jossain näkee, ne ei puhukaan oikein mistään ja itse pitää yrittää keksiä puheenaiheita koko ajan. Huumorintajukin tuntuu kadonneen.
Onneksi on perhe ja työ, kyllä olisi muuten yksinäistä. Se vaan, kun ei niissäkään ole varsinaista keskusteluseuraa. Minustakin on siis tullut mököttäjä pakon edessä. Miksi minäkään enää kysyisin mihinkään, ottaisin yhteyttä tai postaisin jotain? Miksi puhuisin seinille tai yrittäisin vetää perässä ja kannatella nahkeaa porukkaa. En jaksa, olkoot. Onneksi on koira ja netti.
Nyt loppui viinin kittaaminen mulla. Mulle tuli kakat housuun, ku luin näitä kertomuksia maksakirroosista. Ensin pepustani kuului kovaa pitkäkestoista rutinaa(kaasua) ja sen jälkeen ripuli roiskui kovalla paineella housuihini. Kai se on pakko lopettaa alkoholin kanssa läträäminen, ku pelottaa kirroosi niin, että paskat tulee housuun.
Ap
Juon viskiä ja kuuntelen Slayeria, oon nainen.