Mies, onko pillu aina kaunis ja kiihottava
Minua kiihottaa kun mies katselee pillua tai peppua, tykkään että mies ottaa takaapäin ja voi katsoa samalla.
Kommentit (22)
No on minustakin penis aika kummallinen uloke, jopa ruma, mutta kyllähän siitä voi iloa olla.
T. Nainen
Osa voi olla, mutta osa on hirveitä sekasylttyjä.
Aika narsistista olettaa että mies haluaa toljottaa röörejäsi. Harva (ehkä 10 prosenttia) pilluista on millään tavalla mukavan näköisiä.
Kyllä minä vaimon pillua aina kauniina pidän ja sen hänelle myös kerron kun kiihotun ajatuksestakin. Eipä hän siitä huolimatta oikein halua sitä minulle esitellä eikä ymmärrä mitä minä siinä oikein näen. Kunpa hän joskus tulisikin oikein tieten tahtoen herättelemään himojani antaen minun huomata miten hänen pillunsa on jo lämmennyt ja odottaa...
Ja heti alkoi seisoa. Pitäisikö itse olla vähän vaikeammin syttyvä, niin hänkin ehkä ottaisi kovemmat keinot käyttöön herättelyssä 😂
Yes , yes ! Aina se vetää puoleensa , kumpa
sais taas joskus silitellä
Ei aina välttämättä kaunis, mutta kyllä terve pillu on jokseenkin aina kiihottava.
kato täältä
Vierailija kirjoitti:
Aika narsistista olettaa että mies haluaa toljottaa röörejäsi. Harva (ehkä 10 prosenttia) pilluista on millään tavalla mukavan näköisiä.
En koe olevani narsisti jos nautin seksistä ja siitä että mies katsoo pilluani. ap
Kyllä suurin osa pilluista on kauniita.
Exän pillu oli ällöttävä iso lorttana. Kaiken lisäksi se oli väljä ku mikä. Terveisiä vaan j:lle.
Vierailija kirjoitti:
Exän pillu oli ällöttävä iso lorttana. Kaiken lisäksi se oli väljä ku mikä. Terveisiä vaan j:lle.
Tuksu on jo unohtanut sinut.
Kyllä kiimainen märkä pillu on kaunis, suorastaan houkuttelee käymään käsiksi.
Joillain on todella nätti ja hyvänmakuinen pillu. Mutta monilla se näyttää siltä ettei huvita kuin munalla lähestyä.
Vain yksi predator sattunut kohdalle, nuolin silti.
Yhtä usein kuin penis on sinun mielestä kaunis ja kiihottava.
Piukka viiva on ihanteellinen pillu. Lerpattava lörtsy katkaravulla lähinnä yököttää ja tuo mieleen pilaantuneen teurasjätteen.
Reilu pillu häpyhuulia ja isolla klitalla on paras. Viivapillista tulee mieleen vaan alaikäiset. Eihän niissä ole edes mitään nuoltavaa.
Esteettisessä mielessä aika onnettoman sekasotkun näköinen elin. Eläimellisen liskoaivon mielestä kuitenkin kiihottaa.