Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi menkat alkaa 4pv etuajassa just silloin kun on lähdössä mökille, ulkohuussi käytössä.

Vierailija
15.10.2022 |

Kesällä ei niin ärsytä kun pääsee järveen vaikka pesulle. Mut nyt se vesi on jäätävää.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tietää alkaa aina just sillon kun ei pitäisi. Saunalla on ainakin haaleaa vettä aina.

Vierailija
2/13 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kosteuspyyhkeitä (niitä vauvojen) mukaan. Niillä meillä toimitaan ja mökkeilen huhtikuusta jonnekin joulukuulle saakka, sitten alkaa pakkaset paleltaa peffaa...

(Puoliso tosin aikoo järjestää verannalle sisävessan, siis rakentaa seinän, oven, polttavan vessan ja laittaa pienen lämpöpuhaltimen sinne. Kivempi lasten kanssa yöllä) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etköhän sinä siellä pärjää.

Voit varmaan lämmittää pesuvettä tarvittaessa.

Vierailija
4/13 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosteuspyyhkeitä mukaan, ei ainakaan itselleni olisi mikään ongelma.

Vierailija
5/13 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisesta sitä valitetaankin. Kun ei pääse järveen pesulle, kun se on nyt niin kylmä. Luulisi siellä olevan muukin paikka minne pääsee pesulle. Mahtaako sauna löytyä.

Vierailija
6/13 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko ottaa mukaan tyhjä litran puolentoista  vetoinen muovipullo tai vaikkapa kastelukannu :-)

Mökissä lämmittelet vettä pulloon/kannuun ennen veskissä käyntiä ja suoritat sen avulla alapesun samalla tavalla kuin bidee suihkullakin.

Vierailija
7/13 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota isoon limsapulloon lämmintä vettä mökiltä kun lähdet huussiin. Siitä riittää vielä käsien pesuunkin. Vinkvink.

Vierailija
8/13 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä mulla oli epäsäännöllinen kierto ja kuukautiset tulivat harvakseltaan. Mutta kuukautiset alkoivat aina kun olin jossain reissussa tai vaikka yökylässä. En ole ikinä ymmärtänyt että miksi kehoni käyttäytyi niin. Onko kellään selitystä?

Vierailija
9/13 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teininä mulla oli epäsäännöllinen kierto ja kuukautiset tulivat harvakseltaan. Mutta kuukautiset alkoivat aina kun olin jossain reissussa tai vaikka yökylässä. En ole ikinä ymmärtänyt että miksi kehoni käyttäytyi niin. Onko kellään selitystä?

Eipä tuo ihmisen keho ole mikään kone..

Vierailija
10/13 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mikään ongelma jos siitä ei tee ongelmaa. Ennenkin on naiset pärjänneet kuukautisten kanssa, vaikka sisävessoja ei ollut eikä nykyisenkaltaisia suojia. Ja nykyäänkin pärjää esim. armeijassa, vaeltamassa jne. missä ei välttämättä ole edes koko huussia.

Vierailija
11/13 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli todella runsaat kuukautiset (nyt olen jo vaihdevuodet ohittanut) ja pelkäsin rippikoululeiriä (2 viikkoa), kun siellä oli vain ulkohuussi ja siinä kaiken lisäksi istuimet kahdelle. Minua hävetti vaihtaa sidettä toisen tytön nähden. Pesumahdollisuus oli saunalla järvenrannalla. Kuukautiset osuivat leiriainaan ja jotenkin niistäkin selvittiin.

Vierailija
12/13 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonlopun yli pimppialueen voi ihan hyvin puhdistaa vauvanpyllypyyhkeillä. Siis nillä kosteilla liinoilla mitä kaupat myy. Näppärämpää kuin vedellä lotraaminen.

Vierailija
13/13 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä kosteus tai vauvan pyllypyyhkeitä ei vaan saa laittaa sinne huussiin. Ne ei kompostoida.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi