Onks teillä jotain rituaaleja kun teidän menkat alkaa?
Kommentit (40)
Lohduttelen itseäni enemmän kahvilla ja jollain herkulla,jos oikein veemäiset menkat kipuineen :D
Tanssin yksin hurjasti letkajenkkaa ja nauran ihan hulluna. Tosi hyvä fiilis.
Luulin olevani ainoa, jolla on tuo siivous. Mitään kiukuttelua tai PMS-oireita ei ole (onnekseni) ollu. Olen läheisyydenhaluinen ja kun jään yksin kotiin niin alkaa tuo siivoushulluus,
Uskoakseni minulla ei ole tietoisia rituaaleja mihinkään. Eri menettelytäpoja tapoja voi olla erinäisissä asioissa
Vierailija kirjoitti:
Katselen Spider elokuvan.
Miksi? Sehän on ihan kammottava.
Sytyttelen kynttilöitä ja vaihdan punaiset lakanat :> no eipä ole mitään rituaaleja
Otan päivällä Panadolin+Ibumaxin ja illalla pari senttiä viskiä tai konjakkia.
Mulla on joskus niin että tilaan mäkkäristä menkkojen aikaan, paha tapa. Kun on mässäilty niin tulee sellainen olo että miksi teen näin. Ja se on niin hyvää.
Vaihdan menkka-alkkarit. ja mustat housut. Laitan 2 paksua sidettä ja käyn makaamaan petiin.En liiku juuri minnekään pariin päivään. Buranaa otan 6 tunnin välein vuodon niukentamiseen. Syön terveellisesti.
Ei muuta kuin seksiä tekee enemmän mieli.
Roskaruokaa ja karkkia, suklaata on pakko saada. Mukava herkutella kun olo on muuten turvonnut ja kivulias.
Ainoa rituaali on keittää kuukautiskuuppi kuukautiskupille ostetussa kattilassa ja varmistaa että särkylääkkeitä ja hajusteetonta pesuainetta on vielä jäljellä.
Otan kuukautikupin esille
ja lausun VOODOO LOITSUN
Ei ole rituaaleja. Kuukautisilla ei ole mulle uskonnollista merkitystä.
Joo teen ekasta tamponista teen :)
Ei ole. Enkä ole koskaan tajunnut tota suklaajuttua.
Juu. Yhtäkkiä tuntuu ihan täysjärkiselle ja hyväntuuliselle ihmiselle. Sitten vain ihmettelen maailmaa, että tältäkö tuntuu kun hormonit ei tee sekopääksi. Kuukauden kirkas hetki. Keitän kahvia tai otan oluen ja vain nautin olostani kun hetken ajan en ole kaikesta huolestuva ja stressaava hullu.
Ei alussa mutta kuukautisten päätteeksi vaihdan aina lakanat.
Se on siis lankananvaihtoaikatauluni, ei sen kummempaa "likaisuutta"