Voiko sitä enää 37 v mies saada kumppanin?
Ei vaan millään naiset halua tutustua, ei laita viestiä. ei halua treffeille, sitten jos itse laitan viestiä lähinnä ei ketään vastaa, ehkä 1 % joskus. peli on vissiin menetetty ja joo tiedän en ole unelmien prinssi, pitäskö olla?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Mulle saa soittaa: 046-9417643
Allu, mihin aikaan sinut parhaiten tavoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tuntuu että minä en kelpaa mitenkää naisille ja olen todellaki rimaa laskenut.
Et kelpaakaan. Piste. Nyt voit mennä vaikka ulos lenkille.
Niin menenkin. ja tiedoks sen että moni nainenkaa ei tuu koskaa kelpaavan en ole ainut.
Tämä Allu-ap on aiemmin palstalla uhonnut raiskaavansa naisen, jos parisuhdetta ei heru.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin menenkin. ja tiedoks sen että moni nainenkaa ei tuu koskaa kelpaavan en ole ainut.
Ei ne tee satoja ketjuja eri palstoille ja jankuta kolmea lausetta niissä. Ne on ihan tyytyväisiä elämäänsä ilman kaiken maailman alluja.
Toivottavasti olet pian oikein rakastunut. Tsemppiä sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tiedäks ole multa pois, ne voi ihan loppuelämän elää yksin ilman miestä kun eivät kelpaa miehille piste.
On se kumma ettei miesk elpaa naiselle.. ja joutuu kärsiä ja elämään yksin.
En saa tinderisä osumia vaikka kohttuu komea mies olen, se on semmosta.
Pelisi on menetetty koska sut on tunnistettu AV:n misogyyniseksi palstatrolliksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit oikeasti (naisten mielestä) komea saisit jo pelkästään sen perusteella ainakin yhden illan juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tiedäks ole multa pois, ne voi ihan loppuelämän elää yksin ilman miestä kun eivät kelpaa miehille piste.
Sun ei varmaan kannata nähdä vaivaa muiden kelpaamisista/kelpaamattomuudesta. Korjaa omat ongelmasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit oikeasti (naisten mielestä) komea saisit jo pelkästään sen perusteella ainakin yhden illan juttuja.
No en saa mitään, olen mä komea naiset on sanonut.
Ei kaikki pitkät ja komeat suht komeat saa naisia mulla on ylipainoa mutta ei mua naiset ole rumaksi sanoneet, mutta en saa mitään seuraa, en yhtään mitään, ja tää on outoa.
Mikähän suomalaisia naisia vaivaa, kelpaako ne komeimmat laihat miehet vaan, mulla on kaljamahaa kyllä.
No ei voi mitää jatketaa yksinäisenä turhautuneena miehenä. onneksi on työpaikka ja voi alkaa pelaan sotapeliä.