Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pomo vaatii, että jaan Teamsissa ruudun koko päivän ajan, jotta voidaan katsoa, teenkö töitä!

Vierailija
15.10.2022 |

Onko tämä laillista??!!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytät varmaan kotoa wifiä. Pistät siltä toiselta koneelta tai pleikkarista olohuoneeseen pyörimään youtubesta 4K takkatulivideon samaan wifiin, ja päivittelet miten on huono tämä nettiyhteys. Ei saa mitään tehtyä, kun tuo Teams on päällä.

Vaihtoehtoisesti laita joku puhelimen 4G jakamaan yhteyttä ja pistä puhelin vessaan. Ei toimi netti Teamsin takia, ei. Kuuluuko sinne mitään?

Tai riittänee jos sulla on 4K näyttö, jaat sen ja laitat oikein monta ikkunaa siihen auki. Senkin striimaaminen on hidasta.

Meidän IT-hemmon itselleen tekemä systeemi ei kyllä ihan hetkessä hyydy, joten meillä olisi turha yrittää moista. Hyvin toimi etäkoulut ja etätyöt. IT-hemmo itse ja minä käytämme aina wifin kautta, jos en sitten käytä vanhaa pöytäkonetta, mikä on harvoin käytössä yhden lapsen muutettua pois. Teinien pelikoneet on piuhojen päässä tuossa samaisessa systeemissä.

Jos tuota haluaisi käyttää hyväkseen, pitäisi viedä kone toisen teinin huoneeseen, siellä on heikko wifi, paksujen kantavien betoniseinien takia, jotka vaimentavat signaalia. Tosin ei siellä sitten töidenkään teko onnistuisi ilman piuhan käyttöä.

Vierailija
22/28 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

USKOMATONTA!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta!!!

Vierailija
24/28 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pomo sanoi, että voi olla ihan kotivaatteilla?!?

Mitä?!?

Haluaako nähdä pikkarit kun oon sanonut olevani kotona näin?

Vierailija
25/28 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama meillä, kamera pitää olla auki koko päivän. Otin valokuvan omasta persereiästäni ja teippasin sen 10cm päähän kamerasta.

Vierailija
26/28 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla ihan laillista, että pitäisi olla ruudunjako päällä aamusta iltaan. En ole kyllä varmaa että löyytykö tähän ihan suoraa vastausta mistään laista kuitenkaan.

Kannattaa kysyä asiaa luottamushenkilöltä.

Vierailija
27/28 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

😥😥😥

Vierailija
28/28 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se tietää, että roikut 90% työajasta vauvalla.

Sehän näkyy pomolle ahkerana koneen äärellä olemisena... paitsi tietenkin, jos pomo vaatii jakamaan näytön ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan