Onko noloa - aikuisella sähköpotkulauta ainoa kulkupeli?
Jos olet autoton, kortin etkä saa ajettua sairauden vuoksi auto/mopokorttia?
Sairaus ei estä sähköpotkulautailua tms kuitenkaan?
Asun pikkukaupungissa, täällä vain ja ainoastaan yläasteikäiset tuntuvat menevän noilla sähköpotkulaudoilla..
Onko liian noloa, jos yli 30 v ostaa tuollaisen kulkupelin itselleen?
Tähän asti menty julkisilla (huonot), odotettu muiden kyytiä ja maksettu bensat tai pyöräilty.
Mietin vain, että sähköpotkulaudalla pääsisi tässä tilanteessa helpommin ja nopeammin kulkemaan varsinkin pidempiä matkoja.
Toisaalta, paikkakunta on niin pieni, että sukulaisilta, perheeltä sekä kaikkialta tutuilta tulisi ihan hiton moista kuittailus asiasta.
Huoh, mielipiteitä?
Kommentit (11)
Ei ole noloa. Pääkaupunkiseudulla kaiken ikäiset käyttävät. Taistele vastaan ennakkoluuloja ja pikkukylän meininkiä, jos sopii sinulle.. V***t muista.
Ei se ole noloa. Entä sähköpyörä, olisiko se kätevämpi pidemmille matkoille ja kauppareissuille?
Noloa on aikuisena kysellä typeriä onko noloa kysymyksiä.
Höh, kyllä minäkin pitkälti yli nelikymppisenä joskus ajan sellaisella. Ei ole tullut mieleen että olisi noloa.
Niiden ilmoitetut kantamat eivät vastaa reaalimaailman toteutumia. Eli kovin pitkiä matkoja niillä ei pääse varsinkaan, jos käyttäjä on painava ja reitillä on ylämäkiä.
No mitä väliä? Olen joskus hakenut ruokaa tuolta 3,5km päästä ja tullut skuutilla takaisin vaikka olen kolmekymppinen. Kauhean kalliita ne kyllä on.
Vierailija kirjoitti:
No mitä väliä? Olen joskus hakenut ruokaa tuolta 3,5km päästä ja tullut skuutilla takaisin vaikka olen kolmekymppinen. Kauhean kalliita ne kyllä on.
Minä maksoin 300 euroa, tyypillinen hinta samalle Cittarissa 459.
Paljonkohan on kantavuus. -Minä painan n.1,15 t. "Tyypit" tekisi mieli ottaa.
----+---- kirjoitti:
Ei taida löytyä noin painaville. Painorajat varmaan max 135 kg.
----+---- kirjoitti:
Ei taida löytyä noin painaville. Painorajat varmaan max 135 kg.
Ei niissä ikärajaa ole. Kyllä täällä yli 50 vuotiaatkin niitä käyttää. Eipä se muiden asia ole millä ihmiset kulkee.