Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa enää elää.

Vierailija
14.10.2022 |

Elämä alkaa olla merkityksetöntä ja oikeastaan jo kamalaa, enkä enää jaksa. Iltaisin toivon etten aamulla herää ja kun herään, se saa minut surulliseksi. Silti en usko että olisin kykenevä itsemurhaa tekemään.

Oon 26v nainen, pian 27. En ole saanut mitään elämässä aikaan. Sain ensimmäisen ja ns. turhan ammatin vasta 25v. Olen osa-aikatyössä muttei tarjolla tunteja ole paljoa, joten elän kelan tuilla myös. Niistäkin menee ulosottoon 18-22v sekoiluista. Velkajärjestelyyn ei mahdollista päästä vielä ainakaan vuoteen.

Ystävät ja perhe pitävät yhteyttä kokoajan vähemmän ja vähemmän. He perustavat omia perheitään, etenevät uralla, saavat lapsia, ostavat asuntoja ja muuta normaalien ihmisten asioita.. Sitten olen minä joka on tässä ikuisessa suossa. En oo jaksanut enää pitkään aikaan, kokoajan vaan vähemmän..

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko sinä perheen?

Vierailija
2/38 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten haluaisit saada aikaan? Kannattaa aloittaa miettimällä tota. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 50 ja tuntuu aivan samalta. Minulla on työ. Ei rahaongelmia. Vakaa pitkä parisuhde. En pidä yhteyttä paljon keneenkään. Vanhempaani ja lapseeni ehkä kerran kuukaudessa tai harvemmin. En käy missään.

Elämä on karannut käsistäni. Tuttavani tai edes puolisoni ei tiedä, kuinka pahalta minusta tuntuu, tai kuinka usein itken.

Vierailija
4/38 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yli 50 ja tuntuu aivan samalta. Minulla on työ. Ei rahaongelmia. Vakaa pitkä parisuhde. En pidä yhteyttä paljon keneenkään. Vanhempaani ja lapseeni ehkä kerran kuukaudessa tai harvemmin. En käy missään.

Elämä on karannut käsistäni. Tuttavani tai edes puolisoni ei tiedä, kuinka pahalta minusta tuntuu, tai kuinka usein itken.

Sairastat masennusta. Lääkäriin.

Vierailija
5/38 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin oma elämäni, tosin olen 67 vuotias.

Vierailija
6/38 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki kokopäivätyö niin et ehdi ajatella turhuuksia. Raha asiat saa aina ajan kanssa kuntoon. Minullakin jo toista kertaa ulosotto ja maksuhäiriö kuvio ollut. Helmikuussa poistuu viimeinen merkintä ja velat olen jo maksanut taas nollille.

Vierailija
7/38 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuulkaa. Te olette saaneet sen elämän. Olkaa kiitollisia. Moni joka sairastaa esim syöpää.. KUOLEE siihen vaikka olisi halunnut elää. Mietikkää nyt miksi .????

Vierailija
8/38 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupea rikolliseksi. Saat jännitystä elämään. Aloita näpistyksillä.

Vierailija
9/38 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No worries, ei kauvvaa enää tarvikaan kun tuuli pyyhkii meidän kaikkien yli.

Vierailija
10/38 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä nyt ei varsinaisesti tarvitse saada mitään "aikaan". Ne on täysin muiden vaatimuksia ne. Mikään ei estä sinua muuttamasta muodikkaasti erakoksi Lappiin.

Mieti asioita siellä.

Vierailija
11/38 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jumalauta. Ihmiset jotka haluaa kuolla. Menkää syöpäosastolle ja tai muualle jossa kuollaan. Luulempa että kermapehvanne muuttaa muotoaan käytyänne siellä. ITSEKKÄITÄ ihmisiä on paaljon maaailmassa.

Vierailija
12/38 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nuori vielä, sinulla on kaikki edessäpäin.

Vierailija
13/38 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis jumalauta. Ihmiset jotka haluaa kuolla. Menkää syöpäosastolle ja tai muualle jossa kuollaan. Luulempa että kermapehvanne muuttaa muotoaan käytyänne siellä. ITSEKKÄITÄ ihmisiä on paaljon maaailmassa.

Se, että jollain toisella on syöpä ei paranna toisen masennusta. Mietipä sitä.

Vierailija
14/38 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentunut on vain yhtä vailla. Rakkautta. Löydä rakkaus sydämeesi niin täytyt ilosta ja onnesta. Ei väliä mitä rakastat, kunhan rakastat. Se on kaikista positiivisin ja voimaannuttavin tunne.

Vierailija
15/38 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka haluaa kuolla, ei välttämättä ole masentunut.

Vierailija
17/38 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon voimaa ja kaikkea hyvää kaikille, hyvää yötä! 💟

Vierailija
18/38 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään mutta toiset pitäisi outona jos itseni lopettaisin. Roikun täällä vaan maineen vuoksi

Vierailija
19/38 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso BB

Voimia ahdistavaan aikaan

Rukoile

Voimia

Vierailija
20/38 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko käydä vaikka Ukrainatalossa auttamassa heitä vaatteiden jakelussa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä