Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En jaksa enää elää.

Vierailija
14.10.2022 |

Elämä alkaa olla merkityksetöntä ja oikeastaan jo kamalaa, enkä enää jaksa. Iltaisin toivon etten aamulla herää ja kun herään, se saa minut surulliseksi. Silti en usko että olisin kykenevä itsemurhaa tekemään.

Oon 26v nainen, pian 27. En ole saanut mitään elämässä aikaan. Sain ensimmäisen ja ns. turhan ammatin vasta 25v. Olen osa-aikatyössä muttei tarjolla tunteja ole paljoa, joten elän kelan tuilla myös. Niistäkin menee ulosottoon 18-22v sekoiluista. Velkajärjestelyyn ei mahdollista päästä vielä ainakaan vuoteen.

Ystävät ja perhe pitävät yhteyttä kokoajan vähemmän ja vähemmän. He perustavat omia perheitään, etenevät uralla, saavat lapsia, ostavat asuntoja ja muuta normaalien ihmisten asioita.. Sitten olen minä joka on tässä ikuisessa suossa. En oo jaksanut enää pitkään aikaan, kokoajan vaan vähemmän..

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. 1/3-1/4 naisista syö masennuslääkkeitä. Määrä kasvaa kokoajan Te olette sekaisin ja heikkoja.

Vierailija
22/38 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia. 1/3-1/4 naisista syö masennuslääkkeitä. Määrä kasvaa kokoajan Te olette sekaisin ja heikkoja.

Jutellaanko hetki työkyvyttömistä nuorista miehistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se nyt vaan on pakko. Niistät sen nenäsi, putsaat housunpolvet ja hoiput eteenpäin. Niin täällä muutkin tekee.

Vierailija
24/38 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 & 2

Kyllä minäkin haluaisin oman perheen. Olen aina halunnut ja toivonut, että löydän ihmisen jonka kanssa toteuttaa tämä haave. Olen myös yrittänyt etsiä kokopäivätyötä kuitenkaan onnistumatta. Tiedän, että tarvitsisin lisäkoulutusta jos johonkin parempi palkkaukseen hommaan haluan, mutten tiedä mikä minua kiinnostaa. Tuntuu vain että olen aivan hukassa.

-ap

Vierailija
25/38 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on epäreilua. Täällä on tuhansia narkomaaneja ynnämuita jotka lapsia saavat vaikkeivat niitä ansaitse, sitten heitä jotka lapsen haluaisivat ja olisivat hyviä vanhempia.

On rikkaita joille raha ei merkitse mitään ja heitä joille se 5€ on päivän pelastus.

Vierailija
26/38 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi voi mennä vankilaan.     Siellä saa mukavia ystäviä sekä ajankulua.

Vierailija
27/38 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten on vaikea selvitä nykyään koska kommunisti päättäjät vievät elinkeinon ihmisiltä laiellaan vaikka äänestysprosentti on niin pieni että ;

Laiella ei ole uskottavuutta enää koska pitäisi olla kansanvalta lain mukaan mutta ei ole.

Joten täten täytyisi julistaa että lait lakkaavat olemasta niin pian kuin suomen kommunisti presidentti julistaa tämän asian julkisesti.

Vierailija
28/38 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus kannattaa hoitaa. Kuten myös ahdistus,unettomuus jne. Turhaan pelätään lääkkeitä jotka auttavat monia.

Vierailija
29/38 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
30/38 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis jumalauta. Ihmiset jotka haluaa kuolla. Menkää syöpäosastolle ja tai muualle jossa kuollaan. Luulempa että kermapehvanne muuttaa muotoaan käytyänne siellä. ITSEKKÄITÄ ihmisiä on paaljon maaailmassa.

En ole syöpäosastolla, mutta näen ihan tarpeeksi kuolevia ja kuolleita. Ehkäpä syy tyhjyyteen on juuri siinä.

Terveisin, se yli 50-kymppinen.

Vierailija
31/38 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kuulkaa. Te olette saaneet sen elämän. Olkaa kiitollisia. Moni joka sairastaa esim syöpää.. KUOLEE siihen vaikka olisi halunnut elää. Mietikkää nyt miksi .????

Ei kuulu tähän i d i o o t t i . Mitä sitten jokaisen elämä on eri.

Vierailija
32/38 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis jumalauta. Ihmiset jotka haluaa kuolla. Menkää syöpäosastolle ja tai muualle jossa kuollaan. Luulempa että kermapehvanne muuttaa muotoaan käytyänne siellä. ITSEKKÄITÄ ihmisiä on paaljon maaailmassa.

Miten h e l v e t i s s ä on itsekästä jos joku eri kuin sinä tai kukaan muu ei halua elää. Mieti sitä ihan oikeasti. Ei nämä liity mitenkään toisiinsa.

Vierailija
33/38 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinun pitää alkaa olee jonkun kiltin miehen kanssa.

Vierailija
34/38 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata verrata omaa elämää toisten elämään. Kuljet omaa tietäsi. Sinulla on kuitenkin jokin koulutus alla ja töitäkin. Nekin ovat aikaan saamisia. 

Vierailija
35/38 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Älä luovuta ja hoida ne raha-asiasi kuntoon. Onneksi en sentään ole kosjaan ollut huono rahan käsittelijä.

Ei täällä kuule ole muillakaan helppoa. Itse odottelen, että ymmärtäisivät typerämmät päästää minut pois Muumilaaksosta (mielisairaalasta) lopullisesti ja ymmärtäisivät olla edes ottamatta sisään. Sekin heidän pitäisi ymmärtää, etten kaipaa pöpilääkkeitä, vaan ne ovat sotkeneet elämäni, kuten hoitajat ja lääkäritkin sekä moni muu!

T: Antti Laine 

Vierailija
36/38 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pelikortit vaan näyttää, vaikka niitä pyörittelisi 10 000 kertaa, että tulen elämään ilman psykoosilääkkeitä ja aina ne näyttää hylättyä mielenterveyshoidolle!

Ehkä Jumala yrittää kertoa jotain...

Vierailija
37/38 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yli 50 ja tuntuu aivan samalta. Minulla on työ. Ei rahaongelmia. Vakaa pitkä parisuhde. En pidä yhteyttä paljon keneenkään. Vanhempaani ja lapseeni ehkä kerran kuukaudessa tai harvemmin. En käy missään.

Elämä on karannut käsistäni. Tuttavani tai edes puolisoni ei tiedä, kuinka pahalta minusta tuntuu, tai kuinka usein itken.

Sairastat masennusta. Lääkäriin.

Ei sinne! 

Vierailija
38/38 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masennus kannattaa hoitaa. Kuten myös ahdistus,unettomuus jne. Turhaan pelätään lääkkeitä jotka auttavat monia.

Masennuslääkkeistä on ainoastaan haittaa. Pilasinko taas jonkun päivä, kun kerroin totuuden?