Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jo neljäs päivä ILMAN KARKKIA!!

Vierailija
02.11.2006 |

Olen taas aloittanut PV pisteiden laskemisen kun on tullut vuoden aikana 5 kiloa pudotetusta 12 kilosta takaisin. Ja tää on jo 4. päivä ilman karkkia! Hyvä minä!

Kun pääsin tavoitepainooni niin jossain vaihessa se meni taas siihen entiseen jatkuvaan karkinsyöntiin. Mutta nyt päätin että jouluna olen taasen siinä tavoitepainossani ... ja myös joulun jälkeen =)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä joka 1.1.2006 jäi karkki ja keksilakkoon ja edelleen, hyvin mennyt.

Vierailija
2/5 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI runsas karkinsyönti ole samaa kuin ahmiminen.

Minulle tämä on saavutus kun muuten söin karkkia joka päivä. Onneksi sinulla ei ole vastaavaa ongelmaa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tasan tarkkaan tuon tunteen! :) On varmasti mahtava ja " voittanut" olo!! :) Itse pystyin samaan reilu kolme vuotta sitten, ja pudotin painoni ihanteeseen, yli 8kg sain pois. Ja silloin oli oikeesti sellainen " sinut-olo" itseni kanssa, olin tyytyväinen itseeni ja kroppaani.

Nyt olen raskaana, reilu 30 viikkoa nyt takana. Ja tuntuu, että karkkia menee aivan kassikaupalla :( Joka kerta kun ostan, tulee sellainen " huono omatunto" , kun taas hairahduin... Ja aina sitä kuitenkin tulee ostettua! :( Aina päätän, että " NYT SE LOPPUU!" , eikä koskaan onnistu :(

No, sen päätin, että kun vauva syntyy (tää on viides lapsi), niin siihen loppuu mässääminen. Kertakaikkiaan tämän on loputtava! Viimeksi, ennenkuin aloin tätä vauvaa odottaa, ehdin olla " herkkulakossa" (=en ostanut karkkia enkä keksejä, enkä leiponut muuta kuin silloin kun tuli vieraita), ja se oli oikeesti ihanaa! Kun pääsee sen muutaman eka päivän ohi, sinnittelee sen ilman karkkia tms. niin sitten tulee sellainen " voittaja-olo" , ja siinä haluaa pysyä. Ja sitten se karkista erossa pysyminen on helpompaakin, kun ei syö sitä koko ajan.

Mut tämmönen " jatkuva retkahtelu" ei oo oikeesti mistään kotoisin :( Harmittaa sikana tää mässyttäminen! Tulis jo se tammikuu äkkiä, niin vauva syntyis! Sit sais taas uutta pontta lopettamiseen, kun sen näkis kropassaankin...

Olen monesti miettinyt, että tällainen karkkiriippuvuus on verrattavissa varmaan alkoholiin, tupakkaan tai huumeisiin. Siis että " oot koukussa" johonkin :(

Tsemppiä hirveesti sulle jatkoonkin lakkoilun suhteen! Se on mahtavaa, kun tulee itselle hyvä olo ja mieli! :)

Terv. yksi valaan kokoinen karkkirotta ;)

Vierailija
4/5 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen monesti miettinyt, että tällainen karkkiriippuvuus on verrattavissa varmaan alkoholiin, tupakkaan tai huumeisiin. Siis että " oot koukussa" johonkin :(

Tuo on aivan totta. Se todellakin on riippuvuus jota on vaikea lopettaa.

Meidänkin lapset on kasvatettu mahassa karkeilla. Raskaana ollessa meni ihan käsittämätön määrä irtokarkkeja.

Tsemppiä sulle raskaudenaikaiseen karkkilakkoon!! Sovitaan että nyt raskaana ollessa niiden syönti on sallittua =)

ap

Vierailija
5/5 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, tuntuu oikeesti hyvältä, kun huomaa ettei olekaan ainut mässääjä! :) Sitä vaan syö ja syö ja syö ja syö, ja joka kerta tulee huonoo omatunto siitä... Olen antanut itselleni tosi paljon anteeksi ja tosi paljon periksi. Ajattelen, että koska en kuitenkaan pääse vielä kiloistani eroon (siis ennen kuin tää viitonen syntyy), niin aloitan sen lakon sitten synnytyksen jälkeen. Pakko!

Se numero 7! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän