Onko isännöitsijällä oikeus levitellä muiden asukkaiden raha-asioita (vesi/sauna/autotallimaksut) saman talon naapureille, joita en edes tiedä nimeltä?
Naapuri kailotti suureen ääneen pihassa, kuinka minulta on vesimaksut, saunamaksut ja autotallimaksut maksamatta, ja nimenomaan niin, että isännöitsijä oli tälle naapurille puhelimessa nämä asiani kertonut.
Kävin isännöintitoimistossa ja isännöitsijä sanoi, ettei missään nimessä ole antanut puhelimitse mitään rahatietoja muiden ihmisten tiedoista. Hallituksessa lupasi ottaa asian puheeksi, mutta eihän tuollaisten valheiden levittäminen nyt ole mitenkään oikeutettua. Isännöitsijälle on toimitettu viralliset kuitit maksuista. Naapureille minun niitä ei varmasti tarvitse näyttää (??) Kiusanteko jatkuu silti. Esim. ennen saunavuoroani lauteet on sotkettu sinapilla ja lattialle levitetty jotain fairya tms. liukasta. ilmeisesti siinä toiveessa, että kaatuisin.
Tämä ketjupolttaja-naapuri (toinen valittajista) "vahingossa" potkaisi parvekkeeltaan tuhkakupin, tässä tapauksessa matalan savilautasen n. metrin päähän minusta kun olin viemässä roskia. Mitä jos se olisi osunut päähäni? Voiko tuollaisesta tehdä rikosilmoituksen, kun naapuri varmasti väittää olleensa humalassa eikä muista mitään mistään. Voin väittää, että tämä tämä savilautanen potkaistiin tai heitettiin tahallaan minua päin. Tälle teolle on yksi silminnäkijä, puolituttu koiranulkoiluttaja lähitaloilta.
Kommentit (3)
Noinkin painavan esineen heittäminen osuakseen toiseen vahingoittamistarkoituksessa on tapon yritys. Ihan varmasti saa naapuri kärsiä seuraukset KUN teet rikosilmoituksen.
Et kai oikeasti isko isännöitsijän puheuneen tuollaista. Sairas naapuri satuilee.
Älä sotke sitä koiranulkoiluttajaa tähän. Ne sun naapurisi tappavat vielä kostoksi sen koirarukan. Niin sairaalta meno kuulostaa sun taloyhtiössäsi.