Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua enempää lapsia!

Vierailija
22.08.2008 |

Eli meillä on vain yksi lapsi, vajaan vuoden ikäinen. Mieheni ja muut sukulaiset haluavat että meille tulisi lisää lapsia mutta minä en yksinkertaisesti halua edes ajatella toisen lapsen mahdollisuutta. Tietysti voi olla että ajan kanssa vauvakuume iskee mutta ärsyttää kun sukulaiset kyselevät jo milloin seuraava tulee jotta lapsella olisi kaveri. Mikseivät voi antaa vain olla? Iskee kohta stressi!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki on hyvä jos puolisto ovat samaa mieltä lapsiluvusta tai päästään kumpaakin tyydyttävään kompromissiin. Loistava juttu olisi myös se, että ihmiset ottaisivat omat voimavaransa huomioon tässäkin asiassa. Sitäpaitsi minusta on idioottimaista tehdä lapsi siksi, että esikoisella olisi kaveri. Itselläni on kolme lasta ja yhtäkään heistä ei ole tehty kenenkään kaveriksi vaan aivan yksinkertaisesti siksi, että olemme lisää lapsia halunneet ja kokeneet, että perheeseen mahtuu vielä ja voimia ja jaksamista löytyy useammalle lapselle. Ennen kuin joku takertuu, niin en ole sitä mieltä, että yhden lapsen vanhemmat olisivat laiskoja ja heillä ei olisi resursseja useampaa hoitaa. He ovat omista syistään päätyneet yhteen lapseen ja eivät ne syyt edes minulle oikeastaan kuulu.

Vierailija
2/3 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin älä tee. Käytä ehkäisyä. Sukulaisten puheille voit vaan hymyillä vienosti tai sanoa "katsotaan". Miehen kanssa aiheesta kannattaisi kyllä hiukan puhua. Voihan olla, että muutat mielesi ja vielä haluat toisen lapsen, eli ei ehkä kannata vielä sanoa "ei koskaan enää".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tyttö joa nyt 3 v 2 kk, kun tyttö oli 1 v en olisi ikimaailmassa voinut kuvitella että olisin lisää lapsia halunnut. Kuitenkin päätettiin miehen kanssa n 6 kk sitten että toinen lapsi saa tulla jos on tullakseen. Ja kas tulinkin raskaaksi mutta raskaus päätyi keskenmenoon.. Pointti siis on se että voi hyvin olla että tämä tyttöni jää ainokaiseksi, ja jos näin on niin hyvä niin. Kun niitä lapsia ei ilmiselvästi tehdä noin vain. Ja meiltä ollaan koko ajan kyselemässä että eikö jo ala olla aika tehdä tytölleni kaveri. Olen päättänyt että jokainen joka asiasta kyselee niin saa suoran vastauksen. Eli että olen saanut keskenmenon, kylläpä kyselyt loppuu siihen. Eli älä pätkääkään välitä mitä muut ajattelee, hittoako se heille kuuluu. Jokainen perhe tekee omat päätökset kyseisessä asiassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän