Haluaisin kokeilla mustaa tai latino transnaista
Jolla olisi kunnon kalu, joka suutelee, on kiihkeä ja antaa ja ottaa. Ja näyttää kauniilta naiselta. Tiedän että heitä on maksullisina paljonkin, mutta se ajatus, että joku sellainen viettelisi minut vaikka yökerhossa enkä alkuun tajuaisi.. Loppuyö hotellissa tai jommankumman kämpillä pelkkää sitä itseään, ja mielellään vaikka koko viikonloppu. Kiihottaisi myös jos joku mies ja nainen pariskunta tai nainen katselisi meitä. Osallistuisivat itsekin..
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa käydä Etelä-Amerikassa. ;)
Ei ole juuri tämän vuoden puolella siihen mahdollisuuksia, ehkäpä joskus käynkin ;)
Onko sinulla muutes kokemusta sellaisesta? :)Kyllä on paljonkin. Upeita kokemuksia on. Top miehenä ihan 10/10 perseet niillä on. Muutenkin todella intohimoisia ja naisellisia. Itse ten tykkää ottaa sisääni, mutta kyllä niiden kaluja katselee, koskattelee ja imee ihan mielellään. Jonkun mielestä se on homoa, koska he ovat itse kaapissa. Nainen, mies, mitä väliä?
Itsellä kokemusta vain suomalaisesta transnaisesta. Ja täytyy sanoa että otti paremmin suihin kuin yksikään niistä noin sadasta cis eli ns oikeasta naisesta. Ei se mitään homoa ole, sellainen mies joka tapaa oikeasti seksikkään shemalen/transnaisen/ladyboyn joka on todella naisellinen ja hyvännäköinen, ei sellaisen panemisesta homoksi muutu. Tosiaan, mitä väliä, ne haluavat miehiä, ovat kauniita ja naisellisia ja hyviä sängyssä. Osa olisi ihan vaimomatskua ulkonäkönsä puolesta ainakin, mitä katsellut heitä.
Homoseksuaali tarkoittaa sitä, että tykkää vain miehistä. Biseksuaali tarkoittaa, että tykkää molemmista eli olet biseksuaali.
Biseksuaali väärä ilmaisu, koska silloinhan mies haluaisi naisten lisäksi miehiäkin. Itse ainakin tykkään vain oikeilta kauniilta naisilta näyttävistä transnaisista cis naisten lisäksi. Toisaalta kuka ääliö on keksinyt että ihmisiä pitää luokitella heteroiksi, bi, huonoiksi, lesboiksi, pan seksuaaleiksi tai mihinkään kategoriaan.
Jos peniksen omaava harrastaa seksiä peniksen omaavan kanssa, niin ei siitä oikein heteroa saa millään. Mutta sinänsä sama miten kukakin itseään kutsuu tai on kutsumatta, kommentoija käytti väärää sanaa ihan itse. Se ei kumminkaan muuta sanojen merkitystä, vaikka itse käyttäisi niitä toisin. Pöytää ei sanota tuoliksi, vaikka joku yksittäinen ihminen niin tekisikin.
Jos transnainen poistaa peniksensä, niin jotkuthan pitävät häntä silloinkin miehenä. Minusta se olisi hyvä, että olisi kolmas sukupuoli, niin ei tarvitsisi miettiä mikä transnainen on, mies vai nainen. Mutta kun sellaista ei toistaiseksi ole, niin transihmiset kärsivät sen omissa nahoissaan.
Joissain Aasian maissahan tälläinen ns kolmas sukupuoli on tunnettu jo pitkään. Ja Thaimaassa varmastikaan kukaan ei kummeksu ladyboyta, samoinkuin Brasiliassa he ovat arkipäivää. Suomi on muuten seksuaalisesti hyvin vapaa maa oikeastaan mihin muuhun tahansa maahan verrattuna, homoista ja lesboistakaan kukaan ei oikeastaan korvaansa lotkauta, mutta transnaisia kohtaa tuntuu olevan vielä joku kammoksunta, ja heistä pitävät miehet eivät voi olla heteroja, koska oma pakkomielle leimata ihmiset kategorioihin 'toi on hetero, toi bi, toi pan, toi taas jokin muu'.
Kukaan ei puuttuisi asiaan, jos nämä eivät itse määrittäisi itseään heteroksi kuten tässäkin ketjussa ja monissa muissa vastaavissa.
1. Naisella ei ole penistä.
2. Mies joka harrastaa seksiä ihmisen kanssa, jolla on penis ei ole hetero.
Ei, vaikka juuri sinä olisit toista mieltä, kun et itseäsi hyväksy.
Tekstiesi perusteella sinulle transihmiset ovat vain seksileluja etkä tunne heistä yhtäkään toisin kuin minä. En pidä kaapissa olevista tyypeistä, he ovat itsekeskeisiä ja epärehellisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole juuri tämän vuoden puolella siihen mahdollisuuksia, ehkäpä joskus käynkin ;)
Onko sinulla muutes kokemusta sellaisesta? :)Kyllä on paljonkin. Upeita kokemuksia on. Top miehenä ihan 10/10 perseet niillä on. Muutenkin todella intohimoisia ja naisellisia. Itse ten tykkää ottaa sisääni, mutta kyllä niiden kaluja katselee, koskattelee ja imee ihan mielellään. Jonkun mielestä se on homoa, koska he ovat itse kaapissa. Nainen, mies, mitä väliä?
Itsellä kokemusta vain suomalaisesta transnaisesta. Ja täytyy sanoa että otti paremmin suihin kuin yksikään niistä noin sadasta cis eli ns oikeasta naisesta. Ei se mitään homoa ole, sellainen mies joka tapaa oikeasti seksikkään shemalen/transnaisen/ladyboyn joka on todella naisellinen ja hyvännäköinen, ei sellaisen panemisesta homoksi muutu. Tosiaan, mitä väliä, ne haluavat miehiä, ovat kauniita ja naisellisia ja hyviä sängyssä. Osa olisi ihan vaimomatskua ulkonäkönsä puolesta ainakin, mitä katsellut heitä.
Homoseksuaali tarkoittaa sitä, että tykkää vain miehistä. Biseksuaali tarkoittaa, että tykkää molemmista eli olet biseksuaali.
Biseksuaali väärä ilmaisu, koska silloinhan mies haluaisi naisten lisäksi miehiäkin. Itse ainakin tykkään vain oikeilta kauniilta naisilta näyttävistä transnaisista cis naisten lisäksi. Toisaalta kuka ääliö on keksinyt että ihmisiä pitää luokitella heteroiksi, bi, huonoiksi, lesboiksi, pan seksuaaleiksi tai mihinkään kategoriaan.
Kuka ääliö tässäkin ketjussa luokittelee itsensä heteroksi, vaikka panee miestä, jolla on naisten vaatteet.
Ne on crossdressereitä sellaiset, eivät transnaisia. Et ole tainnut nähdä oikeasti kaunista ja naisellista transnaista, vaan jotain niitä parrakkaita irvikuvia.
Olet ikävä tyyppi, todella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka ääliö tässäkin ketjussa luokittelee itsensä heteroksi, vaikka panee miestä, jolla on naisten vaatteet.
Ne on crossdressereitä sellaiset, eivät transnaisia. Et ole tainnut nähdä oikeasti kaunista ja naisellista transnaista, vaan jotain niitä parrakkaita irvikuvia.[/quote]
Irvokasta ja irvikuvaa on koko tekstisi. Toivoisin, että transnaiset pysyisivät kaukana kummajaisista.
Tämä ketju meni sivuraiteille. Enemmän minua kiinnostaisi kuulla mitä kaikkea olette tai haluaisitte tehdä transnaisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju meni sivuraiteille. Enemmän minua kiinnostaisi kuulla mitä kaikkea olette tai haluaisitte tehdä transnaisen kanssa.
Jos olisi joku Ariel demuren ( alan tähti ) tapainen transnainen, niin ihan kaikkea, jossa minä lähinnä panisin sitä. Joku isokaluinen pelkästään top musta tai latino nainen, niin antaisin sen naida minua niin paljon kuin haluaa. En ole tosin saanut koskaan kalua, ollut vain cis naisten ja yhden transnaisen kanssa jota imin, joka imi minua ja sitten minä Panin sitä. Ei minulla mitään rajaa siinä olisi, kunhan sen transnaisen kanssa kemiat kohtaisi ja jo pelkkä sen katsominen saisi sydämen tykyttämään ja kalun kovettumaan. Jos oltaisiin pariskunta ja olisi kesä, ja se siis oikeasti todella kauniin naisen näköinen, niin kiihottaisi jostain syystä että muut katselisivat meitä salaa jostain, esim mökin rantasauna tai työpaikan toimiston ikkunasta, kun se olisi minua ja panisin sitä. En haluaisi miehenä kuitenkaan että muut katselisi meitä jos se transnainen panisi minua, koska siitä tulisi itselleni outo olo, koska olen sen verran "äijän" näköinen. Ja sillä tarkoitan että minulla on lihaksia paljon vaikken mikään bodari todellakaan ole. Tosin muutama ex naiseni ( ihan siis cis ) ja tuntemattomat naiset ovat kehuneet persettäni :D
Ne on crossdressereitä sellaiset, eivät transnaisia. Et ole tainnut nähdä oikeasti kaunista ja naisellista transnaista, vaan jotain niitä parrakkaita irvikuvia.