Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sanoa toiselle, että hän on surkea kuski?

Vierailija
14.10.2022 |

Asun maalla, ja olen kulkenut kimppakyydillä leffassa/konserteissa/ näyttelyssä noin 40 kilometrin päässä olevassa kaupungissa ystäväni kanssa, joka on noin 60-vuotias. Joka toisen matkan ajaa hän, joka toisen minä. Mitään korvausta emme tietenkään ole toisillemme maksaneet, koska kuukausitasolla ajamme yhteisiä ajoja suunnilleen yhtä paljon.

Tänä syksynä minua on alkanut hirvittää hänen kyydissään. Reaktiokyky on hidastunut, auton vaihteiden käyttö on avutonta ja vahingossa päälle menneitä tuulilasinpyyhkimiä hän ei vaan saa pois päältä. Hänen tähän asti huono hämäränäkökykynsä on nyt syksyllä suorastaan romahtanut - viime kerralla yksi jalankulkija oli päästä hengestään.

Olen päättänyt, että en enää aio hänen kyytiinsä mennä. Miten itse haluaisit, että sinulle sanotaan, että olet surkea kuski?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanot, että tunne olosi epämukavaksi hänen ajaessaan. 

Vierailija
2/6 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro haluavasi elää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Det är lätt att säga åt någon att den kör som en kratta, men det gör ingen nytta. Konsten är att uppmärksamma den dåliga kusken på sina brister på ett sätt som får den att korrigera sin kör stil. Det är inte lätt.

Vierailija
4/6 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna lahjakortti autokoulun ajotunnille.

Vierailija
5/6 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olet surkea kuski."

Noin.

Vierailija
6/6 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olet surkea kuski."

Noin.

Ja tämä on mielestäsi paras tapa sanoa asia? Ei mitään perusteluja?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi