Parisuhteessa olevat, kuvailkaa itseänne
Millaisia ihmisiä olette? Oletteko kumppaninne kanssa samankaltaisia vai eriävätkö luonteenne? Miten suhteenne alkoi? Tunnustitteko ihastuksenne?
Kommentit (8)
Olen huono kumppani. Suhde perustuu siihen että seksi oli hyvää. Mutta muuten ei ihan niin klikattakkaan yhteen aina kaikessa. Ei tässä suhteessa mitään järkeä ole, mutta ei tästä enää pakoonkaan pääse.
Olemme samanlaisia. Helppoja ihmisiä. Emme vedä hernettä nenään pienistä. Anna me toisen olla sellainen kuin on.
Olemme täysin erilaisia. Tätä parisuhdehelvettiä on kestänyt jo yli 26 v. Emme tule toimeen, mutta ero tuhoaisi meiltä yritykset ja taloudellisesti turvatun toimeentulon. Firmat pyörii, parisuhde ei.
Emme keskustele kuin välttämättömistä työasioista. Riitoja ei enää ole, koska emme kommunikoi.
Menimme naimisiin, kun esikoinen ilmoitti tulostaan. Lapsia on 2. He ovat jo nuoria aikuisia. Nuorin muutti vuosi sitten, viime syksynä, omilleen. Hiljaista on.
Vapaa-aikana keskityn omiin harrastuksiini ja ystäviin. Voihan tätä elämää elää näinkin.
Olemme sopivasti samankaltaisia, sopivasti erilaisia. Meillä on hyvin samanlainen arvomaailma. Eroamme toisistamme lähinnä temperamentissa; toinen on nopea, toinen hidas.
Tutustuimme yhteisen ystävän kautta. Ihastus tunnustettiin puolin ja toisin sillä tavalla, että molemmat halusimme tavata uudelleen ja taas uudelleen ja viettää aikaa yhdessä. Jossain kohtaa keskusteltiin siitä, mitä loppuelämältä haluamme ja molemmat halusimme turvallista, vakaata parisuhdetta.
Tai kuten mieheni sen ehkä ilmaisisi: hän halusi kertoa, ettei halua mitään pelleilyä :-D
Ollaan tosi samanlaisia ja mietin itse asiassa usein, että onkohan meissä jokin vialla kun ollaan rakastuttu periaatteessa omiin peilikuviimme... Tutustuttiin yhteisten kavereiden kautta ja kolmannella tapaamiskerralla huomattiin tulevamme toimeen niin hyvin, että alettiin viettää aikaa kahdestaan oikeastaan aina kuin vain mahdollista. Kaikki ympärillä huomasivat eli ei siinä hirveämmin mitään ihastuksen tunnustamista tarvittu.
Ollaan kumpikin hyvin omapäisiä, introverttejä ja ns. outolintuja. Meidän riidat ovat kyllä aivan hirveitä, kun kumpikaan ei anna periksi ja temperamenttia löytyy.
Ollaan luonteelta todell erilaisia, mutta perusarvoilta samanlaisia. Minä olen puhelias, temperamenttinen, teen nopeita päätöksiä. Mies on hidas, rauhallinen, päätökset vie aikaa. Jostain syystä tämä on toiminut loistavasti 25 vuotta. Täydennämme toisiamme.
Meillä on aina ollut yhteiset tulevaisuuden haaveet, joita kohden olemme yhdessä ponnistelleet. Arkikin on ollut yllättävän samanlaista.
up