Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sellainen olo, että jotakin on vialla.

Vierailija
13.10.2022 |

Nyt jos en saa tätä tunnetta pian ravisteltua pois niin nuppi kosahtaa.

Koko viikon ollut kipeä olo, ollut kuitenkin töissä, onko se sitten semikipeänä oloa vai mitä, en tiedä.
Epämääräinen olo, väsyttää (tosin milloinka ei väsyttäisi), eilen ja tänään oireillut toinen silmä ja tälläkin hetkellä sitä ikäänkuin hiertää ja on ärtyneen näköinen, ei kuitenkaan rähmi tms ja näen ihan ok.
Kotiin tullessa ja kotivaatteet vaihtaessani huomasin melkein kämmenen kokoisen mustelman toisessa pohkeessa, en muista mihin olisin kinttuni tölväissyt vai olenko mihinkään. Järkyn näköinen tumman violetti iso mustelma.

Tuntuu, että olen hyvin raihnainen, töistä kotiin kävelykin on ihan kuraa, jalat tuntuu lähes kipeiltä, kun lantustan eteenpäin.

Muitakin terveyshaasteita ollut viimeisen n.1v-1,5v aikana ja hypännyt työterveydessä, mm korva-ja silmäongelmaa, jalkavaivaa josta sain nyt lähetteen laskimokirurgiselle jne.

Ja sitten päässä pyörii omien varhaisaikuisten lasten asiat, maailmantilanne yms ja ihan kaikki, ei jaksaisi.
Plaaah🥺🤯🤬

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainut jos se lohduttaa. Minuakin ahdistaa,masentaa ihan kaikki ja oma terveyskin peestä.Tsemppiä meille!

Vierailija
2/9 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lanka jo palaa. Ydinsota tulossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anemia aiheuttaa selittämättömästi tulevia mustelmia. Itselleni ainakin tuli niitä. Korona ( tietyt variantit ja joidenkin kohdalla) aiheuttaa silmätulehdusta, samoin sisäilmaongelmat. 

Itse sairastin koronan noin neljä kuukautta sitten. Ja kärsin edelleen hengenahdistuksesta, samoin nivelkivuista, kävely on vaikeaa, lähes tuskallista. Virtsaan tulee vaahtoa, eli proteiinit valuvat sinne. Hiuksista on lähtenyt noin puolet pois päästä. Ja pari kynttä on lähtenyt irti. Long codid-oireita ilmeisesti. 

Eikä mitään tietoa, miten kauan tämä oikein vielä jatkuu.

Vierailija
4/9 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anemia aiheuttaa selittämättömästi tulevia mustelmia. Itselleni ainakin tuli niitä. Korona ( tietyt variantit ja joidenkin kohdalla) aiheuttaa silmätulehdusta, samoin sisäilmaongelmat. 

Itse sairastin koronan noin neljä kuukautta sitten. Ja kärsin edelleen hengenahdistuksesta, samoin nivelkivuista, kävely on vaikeaa, lähes tuskallista. Virtsaan tulee vaahtoa, eli proteiinit valuvat sinne. Hiuksista on lähtenyt noin puolet pois päästä. Ja pari kynttä on lähtenyt irti. Long codid-oireita ilmeisesti. 

Siis long covid-oireita, eikä codid. Muisti samoin pätkii ja keskittyminen on himputin vaikeaa.

Vierailija
5/9 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa anemialta.

Vierailija
6/9 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla, että joku on yrittänytkin kertoa sitä, mutta et kuuntele?

Vierailija
7/9 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No samoja oireita ollut jo pari vuotta, lääkäri sanoo että stressia

Vierailija
8/9 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, en tiedä enää mistään mitään, rakentelen kaikenmaailman kauhuskenaarioita taas mielessäni, kuvittelen ja pelkään.

Mulla oli korona keväällä, en tiedä onko siitä jotain/mitään jäänyt, mutta oli useamman viikon laajaskaalainen ja suht voimakasoireinen tauti minulla. Päässä pätkii, mutta varmaan pätkinyt aina, mutta nuo jalkakivut kävellessä on kyllä mielestäni verrattain uusia, en ainakaan muista, että ennen koronaa niitä olisi ollut🤔, kinttuja ikäänkuin jomottaa ja kolottaa kävellessä.

Toisaalta, väliäkö sillä, koska eihän sille mitään kukaan tee tai voi, spekulaatiota vain.

Tuo silmäkin minua ahdistaa ihan kunnolla, työterveys laittoi lähetteen jopa erikoispuolelle Helsinkiin loppuvuodesta 2020 tai 2021, kun oli toistuvia tulehduksia, allergisperäistä tuumasi erikoislääkäri, mutta mille, ei tietoa. Ollut sen jälkeen rauhallisempi, mutta käytän jatkuvasti kosteuttavia silmätippoja, koska kuitenkin "jotain tunnetta lähes koko ajan" ja nyt sitten taas pari päivää ollut voimakkaampaa.

En jaksa.

Ap

Vierailija
9/9 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tismalleen samoja oireita. Hiuksia lähtee ihan tupoittain, varmaan puolet tippuneet pois. Toinen silmä oireillut voimakkaasti, sydän muljahdellut jne. Niveliin sattunut vaihtelevasti.

On omat ongelmat ja tämä maailmanaika on ihan perseestä muutenkin. Ihmiset tulee selittämään, miten aina on ongelmia, joo, mutta ei tämmöistä. Joku 2000 -luvun alku oli hyvin onnellista aikaa tähän verrattuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä