Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerroin netissä treffi-ilmoituksessa rehellisesti, että minulta on poistettu rinnat sairauden vuoksi, kolme ensimmäistä vastausta oli vanhemmilta miehiltä "voin maksaa leikkauksen vaikka Virossa"

Vierailija
13.10.2022 |

En tiedä pitäisikö olla otettu vai loukattu. Imartelevaa, että joku kenties oikeasti maksaisi kalliit leikkaukset. Mutta taas, enkö kelpaa näin? Olen 26v hoikka nainen ja mallinakin töitä tehnyt. Monet ihmiset ovat kehuneet minua kauniiksi ja että saisin kenen miehen tahansa. Erään illan jälkeen päädyin sänkyyn ravintolassa tapaamani miehen kanssa. Hän katsoi minua inhoten ja käski laittaa vaatteet päälle, ja lähteä kotiin.

En todellakaan halua olla mikään maksullinen nainen, ja kelpaan itselleni näin. Rintaliivien läpi paita päällä minusta ei huomaa, että rinnat puuttuvat. Nyt viimeisin yritys meni jälleen pieleen. Kun eräs mukavaksi luulemani mies, joka tiesi rintojeni puuttumisesta ja olimme läheisissä tunnelmissa... Ennenkun annoin minkäänlaista lupaa, työnsi sormensa alapäähäni sisälle asti yhtäkkiä. Naureskeli itsekseen "täytyyhän mun kokeilla että oot oikeasti nainen"

Ei onneksi tehnyt mitään väkisin. Alkaa vaan niin masentaa tämä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene nukkumaan.

Vierailija
2/6 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavaa. Ei varmasti piristä, mutta hyviäkin miehiä löytyy. Voi vaan olla vaikeampaa, sillä olen huomannut kauneuden vetävän puoleensa näitä herrasmiehiä esittäviä oksetuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänä puolena, ainakin karsiutuu pois ne miehet jotka eivät oikeasti välitä sinusta ja sinun tunteista.

Vierailija
4/6 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ota ne kumitissit.

Vierailija
5/6 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oksettavaa. Ei varmasti piristä, mutta hyviäkin miehiä löytyy. Voi vaan olla vaikeampaa, sillä olen huomannut kauneuden vetävän puoleensa näitä herrasmiehiä esittäviä oksetuksia.

Ottaa hiekan pois pimpsistä.

Vierailija
6/6 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai teit rikosilmoituksen tuosta kourijasta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi