Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehelle saa siveysvyön

Vierailija
13.10.2022 |

Jos sillä seisoo? Voiko värkin vain runnoa sisään vai pitääkö odottaa että seisokki laskee? Jotain kikkoja, miten sen saa mahdollisimman nopeasti loppumaan?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähkökärpäslätkällä hieman kun pompottaa kiveksiä ja painaa nappia, niin äkkiä stodis katoaa ja nuhjakkeen saa lukkoon.

Sitten baanalle 💋

Mulla käy just toisin päin, ku antaa sähköä nii seisoo vaan kovemmin...

Vierailija
22/31 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sähkökärpäslätkällä hieman kun pompottaa kiveksiä ja painaa nappia, niin äkkiä stodis katoaa ja nuhjakkeen saa lukkoon.

Sitten baanalle 💋

Mulla käy just toisin päin, ku antaa sähköä nii seisoo vaan kovemmin...

Siinä tapauksessa, jos sulle ei sähkö tepsi, niin kokeiltaisiin kylmä hoitoa, ville vallaton anukseen ja isolla hernemaissipaprika pussilla hoitoa kalulle ja kasseille, samalla villellä eturauhasen stimulointia, niin varmasti surkastuu katkikseksi...

Ottaisitko banani, mansikka, vanilija vai suklaa villen anaaliisi, siinäpä kysymys, sillä lopuksi saat syödä sulanneet ja persiistä valunneet jädet, ikään, kuin bonarina😘

Sitten baanalle on💋

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, minun ongelmani on se , että kuinka pääsen vapautumaan munalukosta. Tämä " leikki" alkoi noin vuosi sitten ihan yhteisymmärrykessä kyllä. Mutta nyt on muuttunut niin, että minä olen lukittuna melkein aina. Ja nais ystäväni on ulkona juhlimassa kavereiden kanssa. Nyt hän on kavereiden kanssa Berliinissä viikon ja minä lukossa täällä, ja avain on hänen kaulassa ketjussa. On meillä toki turvasana, mutta se johtaa siihen , että leikki loppuu ja paluuta ei ole tähän enään koskaan meillä, sitä minä en halua. Ja minä teen liki kaiken mitä hän minulta vaatii. Ei näemmä riitä.

Vierailija
24/31 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukittu M37 kirjoitti:

Niin, minun ongelmani on se , että kuinka pääsen vapautumaan munalukosta. Tämä " leikki" alkoi noin vuosi sitten ihan yhteisymmärrykessä kyllä. Mutta nyt on muuttunut niin, että minä olen lukittuna melkein aina. Ja nais ystäväni on ulkona juhlimassa kavereiden kanssa. Nyt hän on kavereiden kanssa Berliinissä viikon ja minä lukossa täällä, ja avain on hänen kaulassa ketjussa. On meillä toki turvasana, mutta se johtaa siihen , että leikki loppuu ja paluuta ei ole tähän enään koskaan meillä, sitä minä en halua. Ja minä teen liki kaiken mitä hän minulta vaatii. Ei näemmä riitä.

Onneks olkoon!

Vierailija
25/31 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukittu M37 kirjoitti:

Naisesi on pelannut korttinsa ihan kivasti. Lyön vetoa, että heillä on baarissa hauskaa, kun hän näyttää avainta kaulassaan ja kertoo sinusta. Mutta asunto on varmaan siisti, kun hän palaa?

Vierailija
26/31 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin takoa. Anna mitat!

Vierailija
27/31 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukittu M37 kirjoitti:

Jos uhkaa että leikki loppuu ja paluuta ei ole, niin se on henkistä väkivaltaa. Suhteessa ei ole tervettä asettaa tuollaisia ehtoja, ainakaan jos kyse on toisen seksuaalisuudesta.

Vierailija
28/31 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on orgasmi, niin voi vain runnoa sisään. Kyllä vyön saa pikkuhiljaa hivuteltua sen verran paikalleen, että saa napsautettua lukkoon. Kyllä se orgasmi siitä aika pian laskee kun on vyö paikallaan

Vierailija
29/31 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen naista siihen tarvitaan vähintään, eikä valtaosa selviä hengissä.

Vierailija
30/31 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihinotto, jolloin laskee seisokki nopeasti ja sen jälkeen kalu lukkoon ja viikon selibaattiin.

Vierailija
31/31 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napakka potku kasseille. Lupaan, että seisokki häviää ukkosi ulistessa lattialla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä