Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehelle saa siveysvyön

Vierailija
13.10.2022 |

Jos sillä seisoo? Voiko värkin vain runnoa sisään vai pitääkö odottaa että seisokki laskee? Jotain kikkoja, miten sen saa mahdollisimman nopeasti loppumaan?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vyöstäkin. Mikä teillä käytössä?

Vierailija
2/31 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jail Bird 3 1/4"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa minullakin nainen laittamassa siveysvyötä :(

Vierailija
4/31 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolisin siveysvyössä ollessani naisen pepunkin päivittäin puhtaaksi

Vierailija
5/31 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä vesi auttaa ihmeesti,

Vierailija
6/31 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita miehellesi hetkeksi jotkut omat pikkarisi jalkaan ja seisomaan peilin eteen.

Vierailija
7/31 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

laita miehellesi hetkeksi jotkut omat pikkarisi jalkaan ja seisomaan peilin eteen.

Mulla ainakin seisoo hulluna, kun on naisen pitsipikkarit jalassa. Kerran töihin mennessä otin vahingossa vaimon pöksyt ja kulli oli kovana koko ajan.

Vierailija
8/31 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh jäitä vaan munille niin kohta se pippeli on oikean kokoinen. Itse en kyllä päästä sitä edes ulos kasvamaan =)

Vierailija
9/31 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinunkin miehesi osallistunut Locktober haasteeseen ;)?

Vierailija
10/31 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla joku siveysvyö, en tajua?

Vierailija
11/31 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylmä vesi auttaa ihmeesti,

Vierailija kirjoitti:

Heh jäitä vaan munille niin kohta se pippeli on oikean kokoinen. Itse en kyllä päästä sitä edes ulos kasvamaan =)

Kiitos vinkeistä. Ilmeisesti järjestys näin, ensin kylmä vesi ja jos ei vielä lerpahda niin jäitä. Aloitellaan vasta niin ei vielä tuttua ja idea on että minä laitan ei mies itse! 😉

Vierailija
12/31 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinunkin miehesi osallistunut Locktober haasteeseen ;)?

Ei olla. Mutta tänään menee "lintu häkkiin" ja pysyy ehkä koko viikonlopun. Mulla vapaus pyytää mitä haluan. 😊

Vierailija
13/31 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haa.... Teillä tiedossa kiva viikonloppu.....

Vierailija
14/31 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haa.... Teillä tiedossa kiva viikonloppu.....

Nuoli mulle jo yhden orkun. Nyt katsellaan Fifty shadesia niin että mies saa pitää kättä housuissa. Mun housuissani. 😉 Hänellä edelleen kalu häkissä.

Vierailija
15/31 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä vesi auttaa, vaikka pari palaa jäitä vesilasiin ja sitten vehje kastetaan sinne. Muista myös vaatia karvojen ajelu, ohuet nailonit ja pikkuhousut. Hoikat pojat lukittuna ja laitettuina on vaan niin ihania!

T Lady Boss

Vierailija
16/31 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylmä vesi auttaa, vaikka pari palaa jäitä vesilasiin ja sitten vehje kastetaan sinne. Muista myös vaatia karvojen ajelu, ohuet nailonit ja pikkuhousut. Hoikat pojat lukittuna ja laitettuina on vaan niin ihania!

T Lady Boss

Entäs me lihavat miehet? 

Vierailija
17/31 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niina 35 kirjoitti:

Piti laittaa alotus tästä mutta hakusanat toi tänne! Illalla testaus jääpaloilla. Oon kanssa ihmetelly, miten pitää toimia kun poikkiksella heti järkky stondis kun alan laittaa vyötä. Jos ei oo nopee niin ei onnistu enää millään....

Vierailija
18/31 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää kysykö naiset tämmöisiä täällä.. kiihotun liikaa ja alkaa sykkiä tuolla alhaalla.

Vierailija
19/31 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää kysykö naiset tämmöisiä täällä.. kiihotun liikaa ja alkaa sykkiä tuolla alhaalla.

Eli oikeasti toivot lisää keskustelua ja kysymyksiä. Olet juuri niitä, jotka tarvitsisivat cb:n ja sille tiukan hallinnoijan. Tiukan tarkoittaa sitä, että nuolet tarvittaessa hänelle puhtaan reitin makkariin, jos edet haaveilet, että pääset purkamaan paineitasi...

Vierailija
20/31 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkökärpäslätkällä hieman kun pompottaa kiveksiä ja painaa nappia, niin äkkiä stodis katoaa ja nuhjakkeen saa lukkoon.

Sitten baanalle 💋

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi