Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaisitko?

Vierailija
02.11.2006 |

Suunnittelimme mieheni kanssa lähtevämme illalla ulos syömään ja mietimme jos jättäisimme 13,5 vuotiaan isoveljen vahtimaan jo nukkumassa olevaa 1-vuotiasta pikkusiskoaan. Isoveli on hyvin vastuuntuntoinen ja osaa loistavasti hoitaa siskoaan (esim. saa hänet uudellee nukutettua, jos sattuu heräämään). Ensinnäkin, onko tämä mielestänne vastuuntunnotonta ja ellei, niin antaisitko isoveljelle vahtimisesta palkkaa ja paljonko?

Selvennykseksi vielä, ettemme ole lähdössä mihinkään kauas, vaan kotiin on mahdollista hätätilanteen sattuessa vain n. 10 min. matka.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te kuitenkin tunnette poikanne, ja tiedätte kykeneekö hän katsomaan pikkuisen perään.

Uskon, että ihan hyvin pystytte menemään, kyllähän poika osaa soittaa jos tulee hätä!

13-vuotias voi olla hyvinkin fiksu ja vastuuntuntoinen!

Vierailija
2/4 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaa vaikka jotain tarpeellista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä antaisin jonkin pienen palkkionkin.

Itse olen vahtinut serkkujani tuon ikäisenä ja he olivat 1v ja 3v. Hyvin meni ja minä sentään vahdin heitä koko kuukauden 8 tuntia päivässä.

Vierailija
4/4 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikonloppu illat tuttavien ja sukulaisten lapsia. Nuorimmainen oli vain 4 kuukautinen. Maksakaa kunnon palkka, vaikea sanoa mikä on sopiva, kun ei tiedä paljonko yleensä saa rahaa käyttöönsä esim. viikkorahana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi