Jätin alkoholia, paino ei pudonnutkaan
Olin siis vuosia alkoholin suurkuluttaja (en kuitenkaan alkoholisti varsinaisesti). Olen ylipainoinen.
3 kk sitten jätin alkoholin kokonaan pois muita muutoksia ruokavalioon tai juomiin en tehnyt. Liikun saman verran kuin ennenkin (väh. 10k askelta päivässä). Harmittaa, kun paino on pudonnut vain 4 kg.
Onko täällä muita alkon jättäneitä? Putosiko paino, paljonko putosi ja millä aikajänteellä? Kiitos.
Kommentit (7)
Kaveri oli kerran vuoden juomatta, ja paino tippui 10 kiloa.
Maltti on valttia. Kyllä se paino putoaa. Voithan rukata ruokavaliota vielä jos haluat nopeammin kiloja pois.
mulle sanotaan että laihdut jos et juo
.
mutta en juo alkoholia
.
no
.
kerran vuodessa voin maistaa juhlissa lasin
Lopetin sokerin syönnin. Paino ei ole pudonnut juuri lainkaan vaikka olen pyöräillyt 20 km pyörälenkkejä puoli vuotta joka päivä. Nostan myös puntteja. 93 kg painan edelleen suunnilleen. Paino voi heittää 1-3 kg välillä mutta ei se siitä muuten putoa. Olisin halunnut 10 kg laihtua.
Mulla putos paino, q vaihdoin kirkkaisiin
Pakkomielteet vaihtuu toisiin. Kerta joit paljon alkoholia niin nyt kulutat jotain muuta yhtä paljon täyttääksesi alkoholin jättämän aukon.
Neljä kiloa kolmessa kuukaudessa on ihan hyvä tahti. Jos kerran ryyppäsit vuosia, kehollasi kestää vähintään puoli vuotta palautua ylipäätään normaalitilaan. Vasta sitten varsinainen laihtuminen helpottuu.