Digital Ocean -työvoimakoulutus - Vink vink
Kerrankin todella ansiokkaasti laadittu ilmainen koulutus työttömille ja työttömyysuhan alla oleville. Olen itse hakenut koulutukseen, mutta valitettavasti kohderyhmän mukaisia hakijoita ei ole tullut tarpeeksi, jotta koulutus varmuudella toteutuu. Tästä syystä vinkkaan koulutuksesta myös tällä foorumilla. Eihän sitä koskaan tiedä, jos vaikka joku innostuisi hakemaan. TE-palveluiden koulutusosiosta löytyy tarkemmat tiedot ja sitä kautta pääsee myös hakemaan koulutukseen.
DIGITAL OCEAN -ohjelman avulla pystyt kouluttautumaan avainhenkilöksi nykyaikaiseen yrityshallintoon.
TAVOITE
Ohjelmakokonaisuuden suoritettuaan osallistujat pystyvät paremmin toimimaan pk-yritysten ja organisaatioiden hallinnon avainhenkilönä erityisesti markkinoinnissa ja myynnissä. Osallistujat oppivat myös tärkeimmät yrityshallinnon liiketoimintaprosessit, pääpainon ollessa yrityksen digitaalisessa markkinoinnissa.
KOHDERYHMÄ JA OPISKELUKIELI
Ohjelma on suunnattu sinulle, joka olet suorittanut korkeakoulututkinnon ja olet joko työtön tai työttömyysuhan alla. Olet kiinnostunut markkinoinnista ja myynnistä ja haluat oppia teemasta lisää. Koulutuskielinä ovat sekä ruotsi että suomi ja yksittäiset luennot voivat olla myös englanniksi. Ohjelman aikana voit halutessasi aina käyttää omaa äidinkieltäsi (suomi tai ruotsi). Ohjelmaan valitaan 15 osallistujaa.
SISÄLTÖ JA RAKENNE
Ohjelma kestää 5 kuukautta, ja sisältää noin 6 viikon pituisen lähiopetusjakson, 8 viikon pituisen etäopintojakson sekä 6 viikkoa kestävän työharjoittelun. Lähiopinnot koostuvat luennoista, ryhmätöistä sekä keskusteluista. Etäopintojen aikana suoritat omia henkilökohtaisia harjoitustöitäsi sekä kaksi MOOC-kurssia. Ohjelmaan sisältyy myös lopputyö, joka esitellään suullisesti ja kirjallisesti ohjelman lopussa. Opiskelijan tulee itse hankkia itselleen työharjoittelupaikka, mutta Hanken & SSE auttaa tarvittaessa.
https://koulutukset.te-palvelut.fi/kt/707966?professions=2&professions=…