Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

8 vuotta yhdessä, mies haluaakin yhtäkkiä koiran?

Vierailija
13.10.2022 |

Olin aivan puulla päähän lyöty. Sisarellaan on nyt pentukoira ja nyt mieskin haluaa ainakin yhden lähitulevaisuudessa. Minä en halua, en nyt enkä koskaan. Koen tällä hetkellä suurta ahdistusta ja kriisiä. Tunnen tulleeni huijatuksi sillä suhteemme alussa tein selväksi, että en halua missään nimessä koskaan lemmikkejä ja mies oli minun kanssani vahvasti samoilla linjoilla ajattelin, että hän tietää jo mitä haluaa, koulut käynyt työssä käyvä minua 6-vuotta vanhempi mies, jolla vakaa elämäntilanne. Ollaan nyt vedetty yhtä köyttä 8 vuotta, olen 27-vuotias tällä hetkellä ja tunnen elämäni vasta alkaneen oikeasti ja olen pitänyt tätä miestä jollain lailla loppuelämän rakkautenani, jonka kanssa tulemme reissaamaan ja näkemään ja kokemaan paljon yhdessä. Ja nyt sitten mies ilmoitti haluavansa koiran 2 tai 3 vuoden sisällä. Tunnen tällä hetkellä olevani tyhjiö. Mies myös paljasti, että uskoi kantani johtuvan suhteemme alussa nuoresta iästäni ja asian korjaantuvan, kun tulen vanhemmaksi ja kypsemmäksi ja alkaisinkin haluta koiraa.

Oli pakko purkautua johonkin, ero se on väistämättä edessä, en tiedä miten selviän, elämä tuntuu pirstaleiselta. Miten ikinä sopeudun tähän tilanteeseen?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopasen joo. 

Vierailija
2/2 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakisit apua ongelmiisi, niin voisit paremmin.

Suorastaan säälittävää, kun ihminen tehtailee tällaisia aloituksia saadakseen sisältöä elämäänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi