Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ollut bloggarilla sellainen kaupallinen yhteistyö, joka on oikeasti saanut sinut ostamaan tuotteen?

Vierailija
12.10.2022 |

?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Skippaan aina kaupallinen yhteustyö-postaukset niin blogeissa kuin insrassakin.

Aihe-alue, joka ei voisi vähempää kiinnostaa.

Vierailija
2/12 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista ei kyllä ole ollut. En osta mitään blokkareiden suosittelemia tuotteita, sillä en luota niihin arviointeihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mainosten edeskuulu toimia niin, että ihminen päättää siinä samassa hankkia jotain. Vaan kun samoja tuotteita näkee siellä sun täällä, niin sitä tuotetta ostaa todennäköisemmin kun on sen aika. Vai oletko joskus tv-mainoksia katsoessa miettinyt että ei hemmetti, nyt on pakko käydä ostamassa Pauligin kahvia?

Vierailija
4/12 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cmoren otin kerran ohjelmasuosituksen vuoksi. Ja taisin parissa päivässä katsoa yhden kauden. Olin yksin työpaikkakunnalla, eikä ollut iltaisin oikein mitään.

Tai ei ollut blogi, vaan podcast, mutta hyvin markkinoitu ohjelma. Kirjoitin podcastin tekijöillekin, että eka kertaa ikinä ostin podimainonnan takia jotain.

No sitten tietysti näitä ilmaisia äänikirjakokeiluja olen ottanut milloin mistäkin ( mutta maksanut en niistä tietenenkään silloin ole, joten ei nyt vastannut kysymykseen). Hyvällä tarjouksella voisin ottaa niitäkin mainonnan kautta. 

Vierailija
5/12 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain ruokablogissa taisi kerran olla glögiskumpalla tehty resepti, jota sitten ostin.

Vierailija
6/12 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkkakahvat siloittavat pyllystringit

Vierailija
7/12 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkkipäivä blogin perässä on kokeillut monia kosmetiikkaa ja pari on ihan aktiivikäytössäkin.

Tosin en tiedäovatko ne oikeastaan yhteistöitä.

Vierailija
8/12 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mainosten edeskuulu toimia niin, että ihminen päättää siinä samassa hankkia jotain. Vaan kun samoja tuotteita näkee siellä sun täällä, niin sitä tuotetta ostaa todennäköisemmin kun on sen aika. Vai oletko joskus tv-mainoksia katsoessa miettinyt että ei hemmetti, nyt on pakko käydä ostamassa Pauligin kahvia?

No en toki samantien lähde ostamaan niin toki painan mieleeni, että tuota tuotetta haluan kokeilla. Toisaalta yhtä lailla jos kaupan hyllyllä näen kiinnostavan uuden tuotteen laitan sen kärryyni ihan lman mainontaakin.

Vierailija
9/12 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huivin

Vierailija
10/12 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkkapikkarit olen ostanut, ja toisinaan jotain kosmetiikkatuotteita.

Vierailija
11/12 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetiikkaa olen ostanut ja juoksutrikoot, kun bloggari vinkkasi hyvästä alennuksesta. Kyllä sen huomaa, jos bloggari tekee mainospostauksia vain rahan takia versus että suosittelee oikeasti hyvää tuotetta.

Vierailija
12/12 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää toimii niin, ett mun täytyy pitää bloggarista ensin. Silloin tulee ostettua sellaista, mitä ei tarvitsisi. Joskus haksahdin ostamaan jonkun pellavapaidan, ja se päätyi vessanpesurätiksi :D tuon jälkeen olen ollut harkitsevampi tuoteostoissa.