Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ihmistä joka pelkää ampiaisia?

Vierailija
12.10.2022 |

Millainen hän on? Miksi hän pelkää niitä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Sellainen pisti ja sattui ihan vittttusti.

Vierailija
2/21 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On allerginen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni ( aikuinen jo) pelkää. En tiedä miksi pelkää , häntä ei ole koskaan pistänyt ampiainen, minua on useampiakin kertoja, mutta en silti pelkää yhtään.Pitääkin kysyä osaako sanoa mistä pelko on lähtöisin.

Vierailija
4/21 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Pelkää, koska on allerginen. Ei hysteerinen hoitoja, mutta jähmettyy jos ampiainen pörrää lähellä.

Kantaa epipeniä mukanaan.

Vierailija
5/21 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pelkään. Olen muuten ihan normaali ihminen, mutta ampiaiset ovat kammottavia.

Vierailija
6/21 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on kerran ollut kuoleman rajoilla ampiaisen piston jälkeen, niin pelkää hitosti.

Ampiainen on Suomen toiseksi vaarallisin eläin hirven jälkeen, kun kuolemia lasketaan.

Vierailija
7/21 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden sellaisen ison liivijengiläiseltä näyttävän lihaskimpun joka pelkää ampiaisia. On kaksi kertaa meinannut kuolla ampiaisen pistoon.

Vierailija
8/21 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni. Aloin pelätä kun yksi pisti mua kasvoihin, kun olin 7.

Vierailija
9/21 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen debiili pelkää ampiaisia

Vierailija
10/21 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allerginen. Mulla paisui koko käsivarsi pahasti enkä pystynyt töitä tekemään. Onneksi ei kurkkuun pistänyt.

Vierailija
11/21 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takavuosina käytiin Kreikan saarilla naisen kanssa lomalla. Mentiin upean ja tunnelmallisen rantaravintolan

terassille ja tilattiin kalliit ruoat viimeisen päälle.

Kun täydet lautaset tuli pöytään niin pöytään lensi ampiaisarmeija. Molemmissa lautasissa oli sellaisia yli viisisenttisiä jättiläisampiaisia ruokailemassa... En ole Suomessa liiemmälti reagoinut ampiaisiin mutta nuo kreikkalaiset oli sen verran kovannäköisiä hävittäjiä, että ei käynyt mielessä alkaa taistelemaan ruoasta.

Vierailija
12/21 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pelkään ampiaisia ja isoja koiria. Toisaalta en sitten pelkää joitakin turhia asioita, kuten hämähäkkejä. m50

Vierailija
13/21 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne. 

Mutta esimerkiksi Vladimir Putin pelkää ihmisiäkin. Tosin siihen voi olla aihetta. 

Vierailija
14/21 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pelkäsin ennen niitä hysteerisesti. Jopa niin paljon että olisin voinut hypätä parvekkeelta alas jos ampiainen olisi ollut parvekkeella kimpussani. Nykyään en pelkää niitä ollenkaan. En tiedä yhtään miten se pelko niitä kohtaan on lähtenyt kokonaan pois. Joku aivoissa kai naksahtanut kohdilleen.

Vierailija
15/21 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 47v minä. Ampparit tulevat joskus suoraan haistamaan kuin yleinen tutkiva virkamies. Jos on pesä lähellä on usea ohilento. Heinäsirkat pakenevat.

Vierailija
16/21 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen 47v minä. Ampparit tulevat joskus suoraan haistamaan kuin yleinen tutkiva virkamies. Jos on pesä lähellä on usea ohilento. Heinäsirkat pakenevat.

Tarkoitatko "pesää"?

Vierailija
17/21 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pelkään. Olen muuten ihan normaali ihminen, mutta ampiaiset ovat kammottavia.

Homo sapiens...🤣🤣🤣🤣

Vierailija
18/21 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen debiili pelkää ampiaisia

Pistoihin voi kuolla, opiskele, sinä debiili.

Vierailija
19/21 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allerginen. Mulla paisui koko käsivarsi pahasti enkä pystynyt töitä tekemään. Onneksi ei kurkkuun pistänyt.

Jos pistää kurkkuun: yhtenä kesänä meillä oli onneksi piharatamon ja voikukan lehtiä. Niistä puristeltu pallo, tahna, auttoi yhtä allergikkoa. 

Vierailija
20/21 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuin marjaretkellä astumaan maaampiaisten pesään, isoilla pahkuroilla selvisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi