Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin uuden kaverin, mutta tajusin, että tunnen hänen miehensä

Vierailija
12.10.2022 |

Olen siis nainen ja olen tutustunut uuteen naispuoleiseen kaveriin. Kun hän muutaman tapaamiskerran jälkeen kertoi miehestään, tajusin, että saatan tuntea tuon miehen. Asia varmistui sitten netistä.

Minulla on siis parikymmentä vuotta sitten ollut säätöä tuon miehen kanssa (parin illan verran vain enkä enää muista, harrastimmeko seksiä).

Miten tässä nyt siis pitäisi toimia? Unohtaa uusi kaveri, kertoa tälle vai olla hiljaa?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihihii me niinq säädettiin ihqusti niinq! Sääli että se Demi lakkautettiin niin nyt nuo kaikki lissut tunkee tänne.

Vierailija
22/33 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ei voi muistaa onko harrastanut jonkun ihmisen kanssa seksiä vai ei?

Kuka niitä kaikkia muistaa satojen joukosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No unohtaa koko juttu ja jatkaa elämää.

Siis unohtaa uusi kaveri vai mitä?

Ap

Vierailija
24/33 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistuisin takavasemmalle.

Harvoin olen ollut niin iloinen tapailukumppanin halusta lopettaa tapailu kuin silloin, kun minulle oli selvinnyt somesta hänellä olevan yhteys entiseen kumppaniini. Suomi on älyttömän pieni maa.

Vierailija
25/33 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut varmaan liikaa draamasarjoja, mutta olen oppinut niistä, että älä ikinä salaile mitään, mikä liittyy kaverin puolisoon.

Vierailija
26/33 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ei voi muistaa onko harrastanut jonkun ihmisen kanssa seksiä vai ei?

Kuka niitä kaikkia muistaa satojen joukosta.

Tuo tuli itselläkin mieleen. Miten ei voi muistaa kenen kanssa on harrastanut seksiä. Kumppaneita täytyy olla satoja ja/tai kännisekoiluja tms.

Mut itse asiaan. En sanois mitään ennen kuin näette kolmestaan ja sit katsoisin mitä mies tekee.

Vierailija
27/33 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo "säätö" on tosi vanha ja selvästi merkityksetön juttu. En puhuisi asiasta mitään.

Vierailija
28/33 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en todellakaan pystyisi yhdistämään 20 vuotta vanhaa säätöä jonkun uuden tuttavuuden kuvaukseen miehestään. Vai oliko kyse jostain julkkiksesta? Tai tapahtui jotain todella poikkeuksellista? Mies ei todennäköisesti anna ajatustakaan sinulle.

Vierailija
29/33 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä varmaan kertoisin. Jos jättäisi kertomatta ja se sitten selviäisi miehen aloitteesta, voisi tuo uusi kaveri ihmetellä, miksi et ole kertonut.

No tuossa tapauksessa on ok sanoa, ettei ajatellut niin vanhan asian enää merkitsevän. Tai sitten heittää ilmoille valkoisen valheen, ettei muka olisi tunnistanut miestä, mutta "nyt kun satuit mainitsemaan..."

Vierailija
30/33 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Vierailija
31/33 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
32/33 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tunnistit miehen kaverin kuvailusta samaksi, jonka olet tavannut kerran 20 vuotta sitten, mutta et muista, oletko harrastanut seksiä miehen kanssa. Sanoisin, että muistisi on kovin valikoiva tai että tämä tapahtui Porvoossa.

Vierailija
33/33 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tunnistit miehen kaverin kuvailusta samaksi, jonka olet tavannut kerran 20 vuotta sitten, mutta et muista, oletko harrastanut seksiä miehen kanssa. Sanoisin, että muistisi on kovin valikoiva tai että tämä tapahtui Porvoossa.

Muistini on valikoiva. Muistan outoja asioita, ja tosiaan asia varmistui somesta.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi