Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahimmat duunimokasi?

Vierailija
12.10.2022 |

Mikä on pahin moka, mitä olet tehnyt tai mikä johtui sinusta työelämässä?

Itse olen tosi isoilta jutuilta onneksi säästynyt. Pahimpia lienevät sähköpostimokat. Yksi asiakas meinasi tulla luureja myöten kun olin vahingossa laittanut hänet vastaanottajaksi viestiin, jossa kyselin tämän asiakkaan sisustussuunnittelijalta, että minkälainen asiakas on kyseessä ja pystyykö maksamaan asuinpaikkansa mukaisen hinnan palvelusta. Eli suomeksi siis halusin tietää, voinko laittaa sanotaan nyt vaikka 'westendlisää' hintaan. Suunnittelijan kanssa ollaan tehty pitkään yhteistyötä ja tää on ihan normaalia informaation vaihtoa meidän kesken. Tuossa nimenomaisessa viestissä (jota en tähän nyt halua laittaa) käytin vaan aika karkeaa kieltä...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköpostimoka täälläkin. Piti vastata viestiketjussa vain yhdelle ja vastasinkin kaikille. Eli klassikko. Eipä siinä, tuossa vaan satuin kommentoimaan esimistämme aika rumasti ja oli tietysti kopiona monen muun kanssa. Kyllä hävetti ja pitkään.

Vierailija
2/7 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiputin ison ikkunalasin työmaalla. Tai no, otteeni herpaantui ja kantokaveri ei pystynyt pelastamaan tilannetta. Samana päivänä sain työmaakopissa kaadettua kahvit vastaavan läppärille.

Ei naurattanut silloin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin työpäivän lopussa rullakollisen pakasteita käytävälle..

Vierailija
4/7 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Olen ollut töissä kännissä ja lääkkeissä, aiheuttanut oikosulun, tehnyt hajamielisyyttäni 3500 euron edestä vahinkoa ja paneskellut kolmen työkaverin kanssa. Heistä yhden kanssa menin naimisiin, ja se ei ollut moka. Iso työpaikka ja melkein 20 vuoden työsuhde, nuorena ehti.

Vierailija
5/7 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistamisen pelossa en ihan viitsi kertoa tarkalleen, mutta olen onnistunut sijoittamaan ison työkoneen pihalampeen. Vakuutus onneksi korvasi, mutta lampi ei ollut mikään matala ja oli melkoinen homma saada se sieltä pois.

Vierailija
6/7 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trukilla suoraan seinään läpi

Vierailija
7/7 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorempana siivoushommissa törmäsin lattianpesukoneella kaupan irtokarkkihyllyyn ja sain siitä yli puolet kaatumaan käytävälle. En saanut potkuja mutta minut siirrettiin toiseen paikkaan työskentelemään sen jälkeen.

Niissä koneissa on oikeasti aika iso puskuvoima ja eivät ole mitään ihan simppeleitä käyttää (ainakaan 20v sitten)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi