Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsoin pitkästä aikaa The end of affair elokuvan ja nyt vasta tajusin sen loppuratkaisun.

Vierailija
12.10.2022 |

Siis tottakai se nainen sairastu ja kuoli sen takia että rupesi taas tapailemaan sitä rakastajaansa. Miten en ole tätä aiemmin tajunut.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä.

Eikö se ollut vähän niinkuin koko elokuvan juoni?

Vierailija
2/4 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen romanttisen leffan juoni minkä olen Ralph Fiennesiltä nähnyt. Hän rupeaa jahtaamaan naimisissa olevaa naista ja sitten he rakastuvat. Hetken on niin kuumaa kun olla ja voi mutta lopulta se nainen aina kuolee ja Ralph jää raivopäisenä nuolemaan näppejään. Tämä juoni oli ainekin Humisevassa harjussa, Englantilaisessa potilaassa ja Jutun lopussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihana elokuva. Mistä sen voi katsoa?!

Vierailija
4/4 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen romanttisen leffan juoni minkä olen Ralph Fiennesiltä nähnyt. Hän rupeaa jahtaamaan naimisissa olevaa naista ja sitten he rakastuvat. Hetken on niin kuumaa kun olla ja voi mutta lopulta se nainen aina kuolee ja Ralph jää raivopäisenä nuolemaan näppejään. Tämä juoni oli ainekin Humisevassa harjussa, Englantilaisessa potilaassa ja Jutun lopussa.

Itse muistan Fiennesiltä pari elokuvaa ysärin lopulta mitä rakastin teininä mutta en löydä enää mistään. Toisessa oli vastanäyttelijänä Cate Blanchett ja toisessa Liv Tyler.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan