Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä oon NIIN onnellinen! Rv 21 eikä kiloakaan lisää!

Vierailija
02.11.2006 |

Esikoinen nyt 1v3kk ja odotusaikana tulla humpsahti 25kg, joista 10 jäi mukaan roikkumaan.

Plussan jälkeen iski kauhea paniikki siitä, millainen valtamerialus minusta mahtaakaan tulla, mut nyt näyttää vielä hyvälle.

Edellisessä raskaudessa ainoa joka piti pahan olon pois oli kunnon kotiruuan syöminen, mutta vaikkei mitään herkkuja tai rasvaista pystynytkään syömään, tuli sitä tavallista sapuskaa sitten syötyä senkin edestä (ikinä enää en pysty syömään karjalanpaistia, sitä meni varmaan 100 kiloa).

Tosin nyt en edes ole " ehtinyt" olla raskaana, tuo termiitti kun pitää ajatukset muuaalla aika tehokkaasti.

IHANAA IHANAA!!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli esikoisesta 18kg, vuosi synnytyksestä olin jo miinuksella 7kg... Ja painoindeksi lähellä alipainoa, imetys vei raskauskilot ja monta muutakin.

Tätä toista odottaessa tuli 20kg, joista on 2 viikkoa synnytyksestä jäljellä vielä 7,5kg. Kauhulla mietin, miten laihaksi imetys tällä kertaa vetää!

Vierailija
2/11 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina ollut hoikka tyttö ja raskausaikanakin hoikkuus näkyi, vaikka vatsa kasvoi, kilojankin tuli. Johan siellä vatsassa painaa vauva, lapsivesi, istukka sun muut. Ei tietysti vielä nyt paljoakaan, mutta luulis niistä jo kilon verran tulevan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen tarkkaillut syömisiäni, mutta silti on tullut n. 500g/vko.

Mutta vaikka paino nousisi tätäkin menoa, silti jään alle sen mitä tuli viime raskauksissa (18-20kg)

Vierailija
4/11 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

et siis siitä, että olet raskaana??

huh huh :(

Vierailija
5/11 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinäkin ;)

Vierailija
6/11 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehtinyt 17 viikoa olla onnellinen siitä että olen raskaana, ja tämä ettei paino ole nousuut on ekstraa siihen päälle.

Tuolla logiikalla mun olis pitänyt viestissäni myös kertoa, kuinka onnellinen olen siitä että meillä on jo yksi lapsi, unohtamatta sitä onnea jonka olen kokenut löytäessäni niin ihanan miehen jonka kanssa perhe perustaa.

Sille joka ihmetteli että kuinka voi näin olla, niin tottahan tuo että johan se lapsi siellä mahassakin jotakin painaa +istukat sun muut, mutta kuten aloituksessa kerroin, jäi mulle noita ylimääräisiä kiloja siitä edellisestä raskaudesta, joten tämä matkalainen on vielä toistaiseksi syönyt niitä pois. Varaa kyllä on ;)

Vierailija
7/11 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipainoisellekin 7-9kg lisää. Jos raskausaikana laihtuu (=paino pysyy samana) energiaa lähtee äidin rasvavarastoista jolloin rasvaan kertyneet ympäristömyrkytkin pääsevät elimistöön ja myös pieneen puhtaaseen sikiöön. Joten en ole ihan varma kannattaako nyt kauhean onnellinen siitäkään olla. Tosin voi olla pienempi paha jos ylipaino on kertynyt ihan viime vuosina jolloin luulisi myrkkyjäkin olevan vähemmän kuin sellaisella joka on hankkinut rasvavarastoja jo 10v. Tasaisesti kuitenkin se rasva palaa riippumatta siitä kuinka uutta tai vanhaa rasvaa se on.

Vierailija
8/11 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kaksi viikkoa synnytyksestä - ei kilon kiloa.

MUTTA: löysä vatsanahka ja hirvittävä vatsapömppö jäivät, vielä vuodenkin päästä synnytyksestä ovat tallella, vaikka ne kilot karisivatkin ja painossa lähtötilanteessa vrt. ennen lapsia olen.

Vierailija
9/11 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta joka raskauden jälkeen olen ne myös saanut helposti pois. =)

Vierailija
10/11 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tullut rv 22 mennessä ehkä 2 kiloa eli ei vielä paljoakaan. Mutta onnellisia ollaan, käytiin rakenneultrassa ja siellä kaikki aivan hyvin! Pikkuinen on tosin ehkä vajaan viikon painossa jäljessä eli hiukan pieni, mutta tuommoinen vaihtelu on kuulemma normaalia. Ja tyttövauva!! Voi että. :) :) :)

Voiko onnesta poksahtaa? xD

Vierailija
11/11 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän huolestuttavaa, jos näin on. Toivottavasti vauva kasvaa normaalisti ja saa ravintonsa.