Mies, ostatko itse yöasusi/ pyjamasi
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Meillä on niin kylmä että Todellakin nukutaan pyjamat päällä. Ehkä teillä muillakin ensi talvena?
Meillä ei koko sinä aikana kun ollaan täällä asuttu ollut makuuhuoneessa lämmitys päällä ja ihan ollaan tarjettu alasti nukkua.
En. Mutta ei ole ostajiakaan.Nukumme siis alasti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti jotkut miehet käyttää yöpukua, kun niitä kaupassa myydään, mutta en ole vielä sellaiseen törmännyt.
Kyllähän pyjama on helpompi pestä kuin lakanat. Pyjamia on nykyään miehillekin tosi kivan näköisiä.
Mitäh? Miten niiden peseminen eroaa toisistaan?
Vierailija kirjoitti:
Alasti nukutaan, lakanat vaihtuu viikottain.
Miksi nukkumaan mennessä pitäisi pukeutua?
Aika usein. Kyllä mä nukun hyvinkin kolme viikkoa samoissa lakanoissa. Tosin en nukukaan alasti, vaan yöpaidassa, jotka ostan itse. Siis tämäntyyppisiä:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huutistelen ajatukselle että joku beta mies pitää jotain pyjamia päällä kun nukkuu. Varmaan pissaa myös istualteen.
Itse alfa uroksena nukun alasti sen jälkeen kun olen tyydyttänyt useat tyttöystäväni jotka nukkuvat myös alasti kainaloissani.
T:
197cm
23cm
12K käyttötilillä
456k säästötilillä
1,6 milj kiinteistöissä.
500k kryptoissa
400k auto.Melkoiset päiväunet!
Ei tarvitse kommentoida noin kateellisesti. Just be yourself bro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti jotkut miehet käyttää yöpukua, kun niitä kaupassa myydään, mutta en ole vielä sellaiseen törmännyt.
Kyllähän pyjama on helpompi pestä kuin lakanat. Pyjamia on nykyään miehillekin tosi kivan näköisiä.
Miten se pyjama niihin lakanoiden pesuun vaikuttaa?
Hiki tarttuu lakanoihin pyjaman sijaan muista eritteistä puhumattakaan. Ilmavaivat; ainakin filtterin pitäisi olla kunnossa.
Hui, siis ihan kauheeta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika usein. Kyllä mä nukun hyvinkin kolme viikkoa samoissa lakanoissa. Tosin en nukukaan alasti, vaan yöpaidassa, jotka ostan itse. Siis tämäntyyppisiä:
Tuli ehkä vähän oksennusta suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Huutistelen ajatukselle että joku beta mies pitää jotain pyjamia päällä kun nukkuu. Varmaan pissaa myös istualteen.
Itse alfa uroksena nukun alasti sen jälkeen kun olen tyydyttänyt useat tyttöystäväni jotka nukkuvat myös alasti kainaloissani.
T:
197cm
23cm
12K käyttötilillä
456k säästötilillä
1,6 milj kiinteistöissä.
500k kryptoissa
400k auto.
Kuinka monta teitä sinne sänkyyn oikein mahtuu? Ite oon joskus ollut kolmenkimpassa, ja siinä on kyllä tosi iso lämpövaikutus muilla ihmisillä. Eli keskellä nukkuja ei todellakaan tartte mitään pyjamaa vaikka olis kuinka kylmä, kunhan on peitto päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli ehkä vähän oksennusta suuhun.
Siis tuosta yöpaidasta vai pitkästä lakanoiden vaihtovälistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et uskoisi itsekään, jos joku muu olisi tämän kirjoittanut.
Vierailija kirjoitti:
T:
197cm
23cm
12K käyttötilillä
456k säästötilillä
1,6 milj kiinteistöissä.
500k kryptoissa
400k auto.
Sellaisia fantasioita siellä tällä kertaa. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
??
Voitko avata vähän tarkemmin mitä tarkoitat?
Olen jo arviolta 40 vuotta nukkunut munasillani.
Vierailija kirjoitti:
(Liika)pyykkääminen kuluttaa energiaa!
Todella ihmettelen miehiä jotka odottavat muiden valitsevan vaatteensa.
Vierailija kirjoitti:
T:
197cm
23cm
12K käyttötilillä
456k säästötilillä
1,6 milj kiinteistöissä.
500k kryptoissa
400k auto.
Oletko sinä se kuuluisa penkkimies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(Liika)pyykkääminen kuluttaa energiaa!
Juuri näin. Jokaviikkoinen lakanoiden vaihto kuulostaa kyllä aika ylimitoitetulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
??
Voitko avata vähän tarkemmin mitä tarkoitat?
Samaa ihmettelen. Olen todennut, että yöpaita on kaikkein mukavin vaate nukkumiseen. Ja koska makuuhuoneeni on talvisin todella viileä, n. 18 astetta, niin käytän juuri samanlaisia pitkiä yöpaitoja pysyäkseni lämpimänä.
m48
Mä ostin eilen miehelle pyjaman joululahjaksi.
(49.90 €)
Hiki tarttuu lakanoihin pyjaman sijaan muista eritteistä puhumattakaan. Ilmavaivat; ainakin filtterin pitäisi olla kunnossa.