Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meneekö tavarat Huuto.net:ssä hyvin kaupaksi? Vasta aloittelen huutonet-uraani. :)

Vierailija
22.08.2008 |

.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostaisi myös kuulla konkarien mielipiteitä. Kannattaako myydä lastenvaatteita yksittäin vai pakettina?

Vierailija
2/13 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestovaipat esimerkiksi tuntuvat menevän hyvin. Lastenvaatteet kannattaa ehkä myydä pakettina. Tuntuu, että paketeille riittää usein useampikin huutaja, yksittäisille vaatteille ei niinkään. Ilmoitukseen kannattaa panostaa ja laittaa kuvia. Itse en ikinä osta mitään mistä ei ole kunnollisia kuvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yksittäin myyytynä saattaa saada enemmän rahaa. On vaan moninkertainen vaiva. Paketteihin saa ängettyä huonompilaatuista tavaraa ja nostettua hintaa, mutta tuo ei ole kovin pitkän tähtäinen kauppaa, sillä siitä saa huonoa palautetta eikä kuukaan osta toista kertaa...

Ei hintavarauksia, muutenkin halvat lähtö hinnat ja mielellään niin että postikulut sis. hintaan. Ei tarvitse arpota niiden senttien kanssa.

Vierailija
4/13 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut vaatteet lähtee heti käsistä esim bamse mutta toisia saa pyörittää monta kuukautta.

Mä itte tykkään ostaa yksittäisiä vaatteita koska usein paketeissa on myös ei ihania vaatteita ja niitä en haluis, ostan sitten samalta myyjältä useamman vaatteen jos mielyttää.

Vierailija
5/13 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

alhainen lähtöhinta,ei hintavarausta.

Vierailija
6/13 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen hakemassa vaikka lapselle housuja, en edes avaa kohdetta jonka otsikko on "Lasten housut". Eli koko, väri, materiaali, kuvaus jne jo otsikkoon!

Vierailija
7/13 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos etsin Jonathanin haalaria, niin en ole kiinnostunut Reimatekistä, Remusta, Ticketistä tai Lassiesta.

Vierailija
8/13 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvänkin hinnan, mutta muu ei tunnu kunnolla menevän. Jos haluat vaatteista eroon, laita pakettina. Jos haluat parhaista eroon hyvällä hinnalla, laita yksittäin. Itse laitan n. 30 vaatteen paketteja myyntiin, niistä olen saanut eniten per vaate. Postikulujen osuus on myös vaikuttava tekijä. Ne nostavat usein hintaa niin, että vaate jää huutamatta. Niin ja paketeissa laita kaikista vaatteista kuvat (tai muutama per kuva), eikä vain yhtä yhteiskuvaa, ne eivät tunnu helposti menevän kaupaksi.

Vierailija
9/13 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

postimaksut ovat vaatteista, joita myytte paketteina? Montako vaatetta on paketissa?

Vierailija
10/13 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväkuntoisia lastenvaatteita. Nytkin sain 70e talvitaminepaketista ja 22 osaa sisältävästä vaatepaketista 40e. Lähtöhinta oli alhainen eikä hintavarausta ja olinkin tosi yllättynyt, että vaatteista tuli noin paljon. Palaute on aina ollut myös kiittävää ei yhtään negatiivista tai neutraalia.

Vierailija
11/13 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhottavaa kun haluis jonkun tuotteen joka just sulkeutuu mutta ei ole laitettu kun että ostajalle pk mutta ei hintaa, en sitten uskalla huutaa kun jollain ne postikulut on aika mahtavat ja kysyäkkään ei enää ehdi kun juuri sulkeutuu.

Vierailija
12/13 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myynyt vuodesta 2003 tavaraa huutiksesta ja kauppoja olen tehnyt valtaisan määrän.

Myyn pääsääntöisesti lastenvaatteita ja -tavaroita ja ostan samoja isommassa koossa takaisin. Pidän ihan hyvää hintaa ja vaatteistani ei välttämättä käydä huutokilpaa, mutta yhtään ei ole jäänyt käsiin.

Myyn yksitellen, paitsi jos haluan jostain kasasta nopeasti eroon. Paremmat ainakin myyn yksitellen ja tavallisimpia sitten pakettina. Huonoa en yritäkään kaupata, tai ainakin laitan hyvin tarkasti kuvauksen, että ostaja tietää ostavansa sitä käytetympää tavaraa.

Vierailija
13/13 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuvaa ryppyisiä vaatteita nuhruisella lattialla, ei taarusti mene kaupaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan