Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehesi suhtautuu, jos joku toinen mies katselee sinua?

Vierailija
12.10.2022 |

Tietenkin niin, ettet ole mitenkään antanut erityistä aihetta siihen

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtautui huonosti ja on syystä exä.

Vierailija
2/25 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään, eikä vaikka lähestyisi. Se ei ole mustasukkainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelee hyvä jos muillekin kelpaa, olen tehnyt siis hyvän valinnan!

Vierailija
4/25 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vähän hymyilyttää, mutta kyllä se osoittaa sillä lailla hienovaraisesti, että ei ehkä kannata muuta kuin katsella. :D

Vierailija
5/25 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mitenkään sillä hetkellä, mutta kotona saan kuilla kuinka joku katsoi nälkäisenä kuulemma. En ole itse yleensä huomannut katselua tuolloin.

Vierailija
6/25 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei mitenkään sillä hetkellä, mutta kotona saan kuilla kuinka joku katsoi nälkäisenä kuulemma. En ole itse yleensä huomannut katselua tuolloin.

Js siis tuo silloin kun on ollut antava kaula-aukko. En tiedä onko tuo nyt sitten syyn antaminen.

Vierailija
7/25 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtänyt kysymystä. 

M44

Vierailija
8/25 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti ei ehkä mitenkään, mutta hänen luonteensa tuntien, alkaa jossain vaiheessa kyselemään ellei peräti vittuilemaan, näin on joka kerta käynyt, ja käy varmaan tästä edeskinpäin. Eihän naisella voi olla miespuolista tuttavaa työyhteisöstä tai jostain urheiluharrastuksesta, sehän on vain miesten etuoikeus. Sanoisin siis, että oma mies ottaa asian esille viiveellä. On sen verran itsekeskeinen tyyppi, että ei ole paljoa minulle naputtamista, naputan nimittäin takaisin, HETI.

Vierailija
9/25 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden tekevää itselleni katsoipa joku tai ei. Nuorena oli jotenkin riippuvainen tuijotuksesta, piti töllötä katsooko varmasti koko kylä jos purjehti markettiin. Nykyään on parempi jos eivät katso, tahtoo olla rauhassa.

Vierailija
10/25 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä ei tykännyt yhtään, oli äärettömän mustasukkainen. Nykyinen ei edes huomaa kun joku tuijottaa.

Vierailija
11/25 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttävänä naisena kätevintä on liikkua yksin. Mainehaittaa liikkua junttien seurassa, luullaan aviomieheksi. Yök!

Vierailija
12/25 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä tykkään, jos joku muukin mies katselee minua ja mustien aurinkolasien läpi vieras mies voi tehdä sen luullen, etten huomaisi.   Miehestäni en tiedä, mitä tykkää, mutta minkäpä hän sille voi, jos joku toinen mies katselee himoiten mua.  Onhan se joskus nuorempana meinannut hiiltyä jossakin ravintolaillanvietossa, kun mua on lähestytty niin, että eräälläkin miestäni nuoremmalla uroksella oli ilmiselkeästi pullotus etumuksessa housujen läpi nähtävissä, kun istui vieressäni ravintolapöydässä.

Vierailija
13/25 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus näkee tai oikeastaan useinkin näkee kadulla naisia jotka töllöttää autoja katotaanko heitä. Itseasiassa saatetaan katsoa heidän koiraa tai sitä et menis nyt nopeemmin esiintymästä risteyksestä.

Joskus tulee katottua miten joku tarkenee niin vähissä vaatteissa vetää keskellä talvea.

Vierailija
14/25 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelee, että minun katseleminen johtuu siitä, että olen hänen kanssaan liikenteessä, missä on varmasti perää, koska harvemmin kukaan katsoo minua, kun olen yksin liikkeellä.

Vierailija
15/25 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miestä ei haittaa yhtään, kuhan tosiaan jää pelkästään katsomisen tasolle. Kuulemma vain itsekseen miettii että sinä joudut tyytymään katsomiseen, mutta minäpä saan olla tämän kanssa :D

Vierailija
16/25 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se taitaa olla niin, että itse katselen miehiä, mutta miehet eivät katsele mua.

Vierailija
17/25 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei ole normaalia käytöstä, vaihda miestä,.

Vierailija
18/25 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä tykkään, jos joku muukin mies katselee minua ja mustien aurinkolasien läpi vieras mies voi tehdä sen luullen, etten huomaisi.   Miehestäni en tiedä, mitä tykkää, mutta minkäpä hän sille voi, jos joku toinen mies katselee himoiten mua.  Onhan se joskus nuorempana meinannut hiiltyä jossakin ravintolaillanvietossa, kun mua on lähestytty niin, että eräälläkin miestäni nuoremmalla uroksella oli ilmiselkeästi pullotus etumuksessa housujen läpi nähtävissä, kun istui vieressäni ravintolapöydässä.

Vai että himoiten ja pullotus.

Vierailija
19/25 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni vilkaisee minua ja hymyilee vaan...

Ei ole mustasukkainen, kun kysymyksessä on vain katsominen.

Kesällä mieheni jäi kaupungilla vahtimaan meidän polkupyöriä siksi aikaa, kun käväisin ostamassa meille jätskit kaupasta, niin tullessani kaupasta jätskien kanssa viereiseltä terassilta mies vihelsi minulle 🤭...

No, eipä tuossa mitään , saa katsoa ja näköjään joskus vislatakin perääni.

Vierailija
20/25 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se mitään sano tai mitenkään reagoi. Tosin on se joskus kertonut että tulee vähän mustasukkaiseksi ja haluais suojella minua muiden katseilta, kun "minä olen mies ja tiedän miesten ajatukset".

Mutta siis tunteita nuo vaan ovat ja tiedostaa sen itsekin, joten kuljen edelleen ihan rauhassa biksuissa uimarannalla ja niin edelleen 😁

Jos taas joku toinen nainen katselee mun miestä sillä silmällä, mä lähinnä hyrähtelen siitä tiedosta et tää mies onkin mun ja alkaa hormonit hyrrää miehen suuntaan 😎

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän