Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työnantaja. Kerro pahimmat työnhakijakokemukset

Utelias Aatu
12.10.2022 |

Työnantaja. Pahimmat Cv, työhaastattelu, yms kokemukset. Saa avautua.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän kai voi kertoa, kun on aikaakin mennyt miltei 20 vuotta ja firmaakaan ei enää ole.

Työkkärin työllistämistuella firmaan tullut algerialaiskaveri mesosi heti alussa että hän osaa, hän tietää, hän hoitaa. Annettiin kaverille mahdollisuus. Selitettiin mistä hommassa oli kyse, opastettiin ja koulutettiin. Kysyttiin monta kertaa onko asia selvä. Kaikki oli selväähäntiesikaikenosasikaikenjne.

Kaveri riiteli jatkuvasti firmassa piiitkään olleen marokkolaisjannun kanssa, ja oli selvä että näki tämän uhkana itselleen. Haukkui ja mustamaalasi tätä meille aivan sumeilematta.  Onneksi tunsimme tämän marokkolaisen ja tiesimme että puheet ovat palturia.

Pyysi jatkuvasti palkkaennakkoa itselleen, siis aivan jatkuvasti. Kaikenlaiset tekosyyt tulivat tutuiksi. Jos ei saanut tahtoaan läpi, kertoili suomalaiselle vaimolleen muunneltua totuutta ja tämä tuli sitten puhelinlankoja pitkin meidän kimppuumme. Kaveri heitteli koko ajan kapuloita rattaisiin eri tavoin. Ei osannut suomea, eikä aikonutkaan opetella.

-Sai aikaan enemmän tuhoa kuin tehoa. Kalustoa rikkoontui aivan jatkuvasti ja aina jäljitimme syyn tähän kaikkitietävään ja kaikkiosaavaan. Kun sitten lopulta laitettiin kaveri tilille ja kysyttiin asioita, ei hän osannutkaan yhtäkkiä. Hän kielsi kaiken minkä tiesimme aiheuttaneensa, vaikka löimme todisteet ns. tiskiin. Hän ei ollut syypää mihinkään, hän ei ole ollut missään tekemisissä asian kanssa. Kaikki oli kuulemma minun syytäni, minä olin rikkonut kamat. Tajusimme että ei tämä voi näin jatkua. Rahan kinuaminen vain jatkui ja ongelmia ongelmien perään ilmaantui. Kuulimme myös miten työkeikalla tämä heppuli olikin vuokrannut itselleen hotellihuoneen johon sitten vei naisia tapahtumista ja petti vaimoaan.

Annoimme varoituksen ja kaveri miltei sekosi. Hän alkoi syyttämään meitä,  firman omistajia, laiskureiksi , syypääksi kaikkeen ja kuinka hän tekee aina kaikenja osaakaikenjatietääkaikenjne.

Sanoimme että tämä on ainoa varoitus jonka hän saa. Hän sanoi että meillä ei ole oikeutta antaa hänelle potkuja, koska hän on täällä pomo ja päättää asioista.  Siinä kohtaa piti tarkistaa oma kuulo, koska ei tullut oikein uskottua omia korviamme enää.

Jäimme siis odottamaan seuraavaa kuprua jonka tiesimme tulevan, mutta kaveri lähtikin itse, koska vaimonsa kanssa puhuttuaan tajusi että se näyttäisi paremmalta työhistoriassaan.

Tässä oli vain jäävuoren huippu kaikesta siitä mitä kyseinen heppu sai aikaan, mutta mielestäni hänellä oli huomattavan paljon sosiopaatin ominaisuuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme