Onko sinulla materialistisia odotuksia elämältä?
Katsoen nykyajan instagram kulttuuria, ja miten paljon kaikkea "luksusta", matkailua, ravintolaillallisia ja brändejä tuputetaan joka tuutista, louis vuitton sitä, mercedes tätä, matka marbellaan tai dubaihin, ihkuillallinen tasokkaassa ravintolassa, jne.
Onko sinulla odotuksia että kaikki nämä asiat tulisi kuulua perusoikeuksiin elämässä, riippumatta siitä onko niihin varaa?
Kommentit (23)
Instabeibien työnkuvahan on olla myyjä / markkinoija / mainostaja. Totta kai he esittelevät asiakkaansa tuotteita ja palveluita, oli kyse sitten lomakohteesta, korusta, autosta, ravintolasta tai mistä tahansa muusta. Saavat sitten itse palkkion. Sitä kutsutaan työnteoksi.
Pidemmän päälle kaikki noi asiat on aika tylsiä,
oon ite ollu tilanteessa et oon menny suunnilleen joka kolmas päivä kuussa syömään michelin ravintolaan,
ja tavaroista ei oo ollu mitään puutetta. Sit ku sitä on kaikkia liikaa ni ei se enää tunnu miltään. Alkaa enemmän ajattelee et mitä oikeesti haluaa elämältä kun kaikki materia ja se mitä koetaan luksukseks alkaa olemaan tylsää.
Kaikkea varmaan haluaa siihen asti kunnes sitä on tarpeeksi. Silloin kun itse aloin tekemään hyvin rahaa, olin hyvin materialistinen, Audi alla, Rolex ranteessa, vaatteet Bossia, Gantia, Armania, Hilfigeriä jne. Rahaa tuli myös käytettyä aika paljon juhlimiseen ja kauniita naisia oli aika paljon vähän joka tarkoitukseen. Olen myös reissannut joka mantereella aika kattavasti.
Nykyään teen enemmän rahaa kuin ennen, mutta auto on vaihtunut pyörään, en käytä kelloja enää, vaatteet on aika paljon halvempaa kuin ennen, ja matkailu on on vähentynyt kun kaikki eniten kiinnostavat paikat on jo tullut nähtyä. Kauniita naisia on nykyään yksi, siihen sitä rahaa tosin menee jonkun verran :)
Seura on vieläkin aika samaa kuin ennen, ja ihmisten ollessa aika samalla tulotasolla, joidenkin elämät on vielä sitä samaa rallia, mutta kaikkien kanssa on kyllä hauskaa.