Kysymys työttömille / osa-aikatyötä tekeville työnhakuvelvollisuudesta
Eli miten olette sen täyttäneet? Kyselen kun itse olen palkkatuella osa-aikatyössä 85% työaika. Työtä jäljellä vielä 3,5 kk ja kohta pitää se yksi työjakemus laittaa.
Minulla ei ole mitään ajatusta mihin tuon pakkohaun teen, koska en tietenkään aio vaihtaa tätä työtä yhtään mihinkään tästä velvollisuudesta huolimatta. Ahdistaa jotenkin. Työttömänä sitten toki ihan eri asia.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Siitä voi sopia oman työkkärin työntekijän kanssa.
Esim. Minulle yksi tehtävä oli täyttää ns. Cv työmarkkinatori nimisellä sivustolla ja nyt toine tehtävä on ottaa ns. Lisätunteja töihin. (Käytännössä ei voi tapahtua).Mä teen työtä henkkarina 50-60h kuukaudessa.
Minulla on 2 avustettavaa ja aina 3kk välein pitää jotenkin täyttää tämä byrokraattinen työnhakuvelvoite.
Tiiä mikä se tammikuussa sitten on.
Ok. Enpä ajatellutkaan tuota. Pitäisköhän laittaa yhteydenottopyyntö omalle virkailijalle ja kysyä sopisko mullakin tehtäväksi tuo cv:n tekeminen työmarkkinatorilla...
AP
Siitä hullua tämä osa-aikaisten patistaminen kokoaikatyöhön että jonkun on aina tehtävä ne osa-aikaisetkin työt. Seuraava osa-aikainen työntekijä joutuu taas heti etsimään uutta työtä aloittamansa työn tilalle. Eikö sen sijaan työnantajia pitäisi patistaa muuttamaan työpaikkansa kokoaikaiseksi, jos on pakko ketään painostaa.
Siitä voi sopia oman työkkärin työntekijän kanssa.
Esim. Minulle yksi tehtävä oli täyttää ns. Cv työmarkkinatori nimisellä sivustolla ja nyt toine tehtävä on ottaa ns. Lisätunteja töihin. (Käytännössä ei voi tapahtua).
Mä teen työtä henkkarina 50-60h kuukaudessa.
Minulla on 2 avustettavaa ja aina 3kk välein pitää jotenkin täyttää tämä byrokraattinen työnhakuvelvoite.
Tiiä mikä se tammikuussa sitten on.