Apua, liika kostuminen
Vierailija - 30.10. 14:59 vastaa tähän viestiin (1/5)
Apua, liika kostuminen, mitä tehdä?
Mulla pulmana se, että jo pelkät ajatukset saa mut niin virittyneeseen tilaan että oon ihan märkä.
Minä ukkona nuolen ensin naisen herkut parempaan talteen nam nam.
Kommentit (13)
munaa mekkoon vaaan
sitä se viestii alapääsi sun
Mikä ihme ihmisiä vaivaa, että nyt liika kastuminen olis ongelma? Millä lailla? Ihan kuin miehet valittais, että seisoo niin helposti ja kun on vähänkin mielessä, niin taas seisoo... Mitä sitten?
On normaalia kastua ja seksi on sitä parempaa mitä märempi nainen on!!!! En käsitä miks pitäis olla kuiva, ollakseen cool?
Jos et sitä ole lukenut, niin selvennyksenä: ongelma tulee siitä, että kun olen liian kostea, niin mies vaan jyystää hiki päässä eikä laukea laisinkaan. Ja tämä ottaa miestä aivoon. Ittellenihän tuo kosteus on vaan positiivista... en siis halua olla kuiva ollakseni cool :) Mutta joo, ehkä vika onkin sitten miehessä...?
faija-69:
Mikä ihme ihmisiä vaivaa, että nyt liika kastuminen olis ongelma? Millä lailla? Ihan kuin miehet valittais, että seisoo niin helposti ja kun on vähänkin mielessä, niin taas seisoo... Mitä sitten?
On normaalia kastua ja seksi on sitä parempaa mitä märempi nainen on!!!! En käsitä miks pitäis olla kuiva, ollakseen cool?
mutta jälkeenpäin ongelma on pikemminkin sahara. Ja se on ihan perseestä, ei siihen mitkään liukkaritkaan auta. Koska se ongelma ei ole vain yhdynnän aikainen - kun paikat on rutikuivat tulee sitten kaikenlaisia tulehduksia ja saa koko ajan olla alapäätä rasvailemassa ja emätinpuikkoja tunkemassa, ettei olisi ihan haavoilla.
Ehkä miehellä on liian ohut penis, eikä saa tarpeeksi hankausta liukkaana.
Ja sinä joka valitit kuivuudesta lasten saannin jälkeen: käytätkö hormonaalista ehkäisyä? Mulla oli kuivuusongelma (muiden ongelmien ohessa...) kun käytin hormonikierukkaa. Kierukan poiston jälkeen ei ole liukkaria enää tarvittu.
Eihän nyt mikään HANKAUS tunnu hyvältä! Vaan PURISTUS. Jos paikat ovat kunnossa, kosteutta ei voi olla liikaa.
Älkää nyt vetäkö hernettä nenäänne, mutta kaksi tapausta muistan oikein hyvin. " Mä oon kyllä niin märkä että mahtaako tuntua miltään..?" Olisi kai pitänyt vastata rehellisesti, että " sä mikään märkä ole vaan löysä!" Miehelle tuottaa vaikeuksia saada jos on tottunut tiukempaan.
eli itse yhdyntä kesti max 2-5 min.
Tilanne ei mun mielestä ollut millään tavalla tyydyttävä, koska kuivuus haittasi omaa nautintoa. Jos seksi välillä mukiinmenevältä tuntuikin, se loppui heti alkuunsa.
Nykyään kun kostuminen ei ole niin suuri ongelma, yhdyntä kestää pidempään. Mutta mun mielestä se on vain kivaa, kun voi mm. vaihtaa asentojakin ja yhdynnän kesto voi olla helposti 15-20 min (+ esileikit päälle).
Tietty jos se ideaali seksi on jonkun mielestä yksi asento ja mies painamassa eukkoa kuin tulpatonta mopoa + mitä nopeammin ohi, sen parempi, niin ehkä sitten kuivuus on etu ja märkyys ongelma.
Meillä jos haluan miehen laukeavan nopeammin, masturboin itselleni orgasmin tai hieron häntä palleista rakastelun aikana. Tai kerron hänelle, miten hyvältä hän tuntuu.
lisää muutama rivi
En kyllä käsitä miestä jos se hänen mielestään on ongelma??? Kun miehet taas yleisesti pitää sitä pelkästään positiivisena, että mitä märempi nainen, sen suurempi nautinto. Ottä onkohan miehesi nyt sitten jotenkin mutkalla ajatustensa kanssa, että pitää sinua liian liukkaana? Jos hän joutuu jyystämään hiki hatussa, kait se vain on sinulle plussaa. Seksi ei oo kiinni työntöjen määrästä, eikä siitä miten liukkaasti vehkeet liukuu, vaan siitä, että mitä enemmän toinen kiihottuu, sen parempaa seksi tekee itselle.
Kysyisinkin ihmeissäni mieheltä, joka valittaa naisen olevan liian märkä, että onko kaikki tunnepuolella kohdallaan? Olen itse ollut aikanaan tekemisissää todella valuvan naisen kanssa, eikä sen ihanampaa vaan ole olemassa. Se tuntuu miehestä todella herkulliselle kun nainen on kuin tulva;) Edelleen olen sitä mieltä, että mitä märempi, sitä parempi;)
Ole sitä hyvällä omallatunnolla ja reippaasti. Nauti mahdollisimman paljon:)
lisää muutama rivi
En kyllä käsitä miestä jos se hänen mielestään on ongelma??? Kun miehet taas yleisesti pitää sitä pelkästään positiivisena, että mitä märempi nainen, sen suurempi nautinto. Ottä onkohan miehesi nyt sitten jotenkin mutkalla ajatustensa kanssa, että pitää sinua liian liukkaana? Jos hän joutuu jyystämään hiki hatussa, kait se vain on sinulle plussaa. Seksi ei oo kiinni työntöjen määrästä, eikä siitä miten liukkaasti vehkeet liukuu, vaan siitä, että mitä enemmän toinen kiihottuu, sen parempaa seksi tekee itselle.
Kysyisinkin ihmeissäni mieheltä, joka valittaa naisen olevan liian märkä, että onko kaikki tunnepuolella kohdallaan? Olen itse ollut aikanaan tekemisissää todella valuvan naisen kanssa, eikä sen ihanampaa vaan ole olemassa. Se tuntuu miehestä todella herkulliselle kun nainen on kuin tulva;) Edelleen olen sitä mieltä, että mitä märempi, sitä parempi;)
Ole sitä hyvällä omallatunnolla ja reippaasti. Nauti mahdollisimman paljon:)
ei sillä tiukkuudella ole saamisen kanssa mitään tekemistä;) Tuo on itsessään legenda, että se tuntuis erilaiselle. Liikkeet, mukanaolo, yhteenpelaaminen on niitä juttuja joilla on merkitystä. Löysä voi olla herkku, mutta tiukka myös. Ei se ratkaise tulemista eikä kestoa.
märkä nainen saa himot hyrräämään