Mies, eroaisitko hyvästä naisesta sen takia jo nainen ei halua lapsia?
Kommentit (13)
Minä eroaisin naisesta, joka HALUAA lapsia.
En tietenkään. Teettäisin vasektomian varmuuden vuoksi ja kosisin kyseistä naista. Sen jälkeen eläisimme onnellisina elämämme loppuun asti vailla rahahuolia, väsymystä tai riitoja.
Mieheni erosi tästä syystä edellisestä naisystävästään.
Kummallakin sukupuolella on syytä erota kumppanista joka on eri mieltä tuosta asiasta.
Halusi tai ei, jos ei olla samoilla linjoilla, niin ero ja tavoittelemaan sitä mitä haluaa.
Voi nainenkin erota miehestä, joka ei halua lapsia. Kaikki eivät kuitenkaan niin tee. Serkkuni ei eronnut, vaikka halusi lapsia. Rakasti miestään niin paljon.
Eroaisin. Ei sellainen ole hyvä nainen. Lapset on tärkein syy suhteelle.
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään. Teettäisin vasektomian varmuuden vuoksi ja kosisin kyseistä naista. Sen jälkeen eläisimme onnellisina elämämme loppuun asti vailla rahahuolia, väsymystä tai riitoja.
Katsos. On sittenkin miehiä kun osaa ajatella asiat oikein.
Eroaisin, synnytykset muokkaavat naisen vartalon paremmaksi esim. rinnat kasvavat isommiksi imettäessä. Kyllä sen heti naisen ulkonäöstä huomaa onko äiti vai ei.
Aplodit kaikille palstan kaunotar mammoille 👏
Ei se nainen hyvä olisi ollut alunperinkään, joka niin ajattelee.
En suosittele ketään pariutumaan sellaisen ihmisen kanssa, jonka toiveet tässä asiassa poikkeavat omista. Eikä miehenäkään kannata jäädä vuosikausiksi odottelemaan, josko sen naisen mielipide muuttuisi, vaikka biologia mahdollistaisi asian vitkuttelun. (syyt: jälkikasvun terveys, lisäksi paljon kivempaa olla energinen ja elinvoimainen isä kuin pappaisä, ja toisaalta pappaiässä ottaa jo iisimmin)
Jos itse haluaa lapsia ja toinen ei, niin turha jäädä jumittamaan suhteeseen kun näin perustavanlaatuiset toiveet ja tarpeet ei kohtaa. Mukavia ihmisiä on maailma täynnä, varmasti löytyy joku yhtä hyvä tai parempi joka myös haluaa lapsia.
En, koska en itse halua lapsia. Jos haluaisin, eroaisin. Vähissä on perustavammanlaatuiset erimielisyydet parisuhteessa.