Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Takanani oksennettiin tänään bussissa, kuumottaa saanko tartunnan?

Vierailija
11.10.2022 |

Takana istuva matkustaja joi kaljaa ja oksensi lattialle ja ilmeisesti syliinsä, tunsin vain ilmavirran ja kuulin purskahduksen äänen. Hirveä oluen haju levisi sen jälkeen bussiin, mitään isoa määrää hän ei vissiin oksentanut kuitenkaan. Nyt luulotautisena tietysti kuumottelen, saanko nyt jonkun yrjötaudin tuosta hyvästä? Eihän tuo välttämättä mitään tautia ollut, mutta silti. Oksennuksen jälkeen nauroi puhelimessa jollekin ja poistui paikalta.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tyyppi joi pullosta kaljaa samalla kun sai puhelimeensa hassun viestin, repesi ja purskautti kaljan suustaan lattialle, nauroi puhelimeen ja poistui? Ei siis oksentanut?

Niin, vähän outo tilanne tuo. Minulle siis väitti oksentaneensa, mutta kävi kyllä mielessä että oliko vain joku hätävale, ei siis viitsinyt sanoa että kaljat kaatui tai purskahti tms. 

ap

Halusin säikäyttää ja sanoin sulle ihan vitsinä, että oksensin. Vitsailin kaverillenikin puhelimeen, että valehtelin ap:lle että oksensin vaikka oikeasti vain purskautin. Kalja tuli vain suusta, ei mahasta. Sori siitä. Et saa oikeesti oksennustauti.

Mikä bussi kyseessä? Sano numero niin tiedän ettet trollaa.

Vierailija
22/28 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tyyppi joi pullosta kaljaa samalla kun sai puhelimeensa hassun viestin, repesi ja purskautti kaljan suustaan lattialle, nauroi puhelimeen ja poistui? Ei siis oksentanut?

Niin, vähän outo tilanne tuo. Minulle siis väitti oksentaneensa, mutta kävi kyllä mielessä että oliko vain joku hätävale, ei siis viitsinyt sanoa että kaljat kaatui tai purskahti tms. 

ap

Halusin säikäyttää ja sanoin sulle ihan vitsinä, että oksensin. Vitsailin kaverillenikin puhelimeen, että valehtelin ap:lle että oksensin vaikka oikeasti vain purskautin. Kalja tuli vain suusta, ei mahasta. Sori siitä. Et saa oikeesti oksennustauti.

Oon trollannut koko päivän useissa busseissa, en muista kaikkien bussien numeroita. Meillä oli kaverin kanssa sellanen haaste, että mennään niin monilla busseilla kun ehditään, purskautetaan aina kaljaa lattialle ja mukamas pahoitellaan edessä istuvalle, että tuli oksennus. Sori siitä. 🤣😜

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Oon trollannut koko päivän useissa busseissa, en muista kaikkien bussien numeroita. Meillä oli kaverin kanssa sellanen haaste, että mennään niin monilla busseilla kun ehditään, purskautetaan aina kaljaa lattialle ja mukamas pahoitellaan edessä istuvalle, että tuli oksennus. Sori siitä. 🤣😜

Trolli confirmed. Kerro nyt edes mikä kaupunki kyseessä?

ap

Vierailija
24/28 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se ihminen mikään sairas ollut vaan olut tuli ylös. Ihan normaali reaktio juopoila kun tulee ryyppyputki loppuunsa. Olut ei pysy enää sisällä vaan nousee saman tien ylös. 

Ei ollut mikään spurgu kyseessä.

ap

Vierailija
25/28 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa oli mitään vatsatautia jos kerta nauratti ja kalja haisi. 

Vierailija
26/28 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitähän olisi kuulunut ilmoittaa kuskille.

Vierailija
27/28 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nousen ylös ja menen asia ilmoitaa kuljettajalle. Autossa on jonkin moinen sairaskohtaus? Henkilö oksentaa. Voitko etu ovi laskea minut ulos.Etten itse oksenna hajusta. Kiitos! En mieti saanko tartunnan!Paikan päälläkö jo tänne aihe kirjoitit, vai olit vaan huviajelulla kun ei töitä ei opiskelu paikka?

Vierailija
28/28 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse nousen ylös ja menen asia ilmoitaa kuljettajalle. Autossa on jonkin moinen sairaskohtaus? Henkilö oksentaa. Voitko etu ovi laskea minut ulos.Etten itse oksenna hajusta. Kiitos! En mieti saanko tartunnan!Paikan päälläkö jo tänne aihe kirjoitit, vai olit vaan huviajelulla kun ei töitä ei opiskelu paikka?

Oletko selvinpäin?