Jos menisit johonkin kauneusleikkaukseen tai muuhun operaatioon, niin mikä se olisi ?
Itsehän menisin vamaankin johonkin huulien/suupielten muokkaukseen, sillä suupieleni ovat luonnostaan hieman alaspäin (jos en erikseen hymyile) ja tympii, kun näytän aina niin pahantuuliselta ja negatiiviselta.
Kommentit (40)
Nenäleikkaus ja kasvojen kohotus.
Rinnanpienennys. On epämukavat.
Abstraktia että sekundamiehet harhoissaan kuvittelee että niillä olisi mitään oikeutta vieraan ihmisen ruumiinosiin.
M51 kirjoitti:
Peniksen pienennysleikkaus olisi mulle tarpeellinen.
Mä tarvitsisin myös peniksen paksunnosleikkauksen.
Joku silmien seudun kohotus ja hampaat kuntoon. Voishan tuota leuanalustakin kohta kiristellä. 53 v
Silmien vaihto lasisilmiin ja puujalka.
Voisin poistattaa luomia ja varsiluomia sekä muita pieniä "kauneusvirheitä".
Kasvoista ihokarvojen poisto, pysyvästi.
Varsiluomet voi saksia itsekin pois.
Nenän ja väkäleuan pienennys.
Leukahelttojen kiristys pois, luomien ja kulmien kohotus, suupielten nosto...
Koko kasvoille kaikinpuolinen kohotus, siis! :D
Hiusrajan korjaaminen.
Hampaiden laminointi tai joku, kun eivät koskaan suostu jostain syystä valkaisemaankaan hammaslääkärissä. Vetoavat, että "joillakin on vain keltainen hammasluu, ei auttais eikä voi tehdä sinulle"! :O
Kuitenkin olen itse välillä valkaissut kuluttajatuotteilla, ja ovathan ne vaalenneet monta astetta: ei siis ole mitenkään "mahdotonta" minunkaan hamppailleni.
En kuitenkaan jaksaisi sitä jatkuvaa valkaisemisprosessin vaivaakaan, noilla tavallisilla kuluttajille myytävillä aineilla.
Menisin rasvaimuun. Mies on jopa ehdottanut sitä.
🇺🇦🇮🇱
Silmäluomien leikkaus ja suupielille pitäis jotain tehdä, kun olen aina vihaisen näköinen. 52v.
Silmäluomien leikkausta harkitsin joskus teininä. En kyllä nykyisin menisi.
Vatsan kiristysleikkaus. Jäi parin sormen levyinen erkauma lapsista ja venähtänyt vatsanahka. En vain ole tottunut vatsani pömpöttävään ulkonäköön, koska olen aina ollut hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Kasvoista ihokarvojen poisto, pysyvästi.
Mulla sama
Roikkuva ylimääräinen nahka pois. Yli 70 kiloa laihtuneena sitä on liikaa.
Leukalinja olis kiva. Ja sibeliusrypystä eroon. Mutta en uskalla mennä, pelkään kipuja ja komplikaatioita.
Silmistä pussit ja roikkuvat yläluomet.
Ottaisin tissit. Mulla on lievästi tubulaariset, rumat pikku pötkylätissit jättiläismäisillä pulleilla nänneillä. Olispa rahaa leikkaukseen..
N28