Mies aina kännissä sanoo juttuja että haluaisi saattaa minut raskaaksi?!
Taustaa. Olemmen vähän päälle 30v. Olemme aina olleet siinä päätöksessä että emme kumpikaan halua lapsia. Aina kun mies on humalssa hän sanoo juttuja" haluaisin tehdä sinut raskaaksi," "haluaisitko lapseni?" Mitkä häiritsee. Kun en tiedä voiko humalaisen juttuja ottaa tosissaan vai ei. Ahdistaa koska en halua että mieheni alkaa haluta lapsia, koska itse en halua KOSKAAN. Pelottaa jos hänelle herää joku vauvakuume. Mitä mieltä???
Kommentit (54)
Humalassa tulee sanottua totuus. Kyllähän se tekotapa miellyttää, mutta vastuunkantamiseen hän ei halua osallistua. Vauva olisi yksin sinun projektisi. Hän vaan haluaa varmistaa, toimiiko hänen miehinen siittämiskykynsä.
Seuraavalla kerralla, kun se jäkättää liirumlaarumia, vetäse sitä luuvitosella pataan! "Halusin vaan kokeilla, toimiiko mun nyrkki?"
Voithan laittaa munajohtimesi solmuun, jos noin ahdistaa.
Taitaa se oikeasti haluta. Ei uskalla sanoa sulle selvinpäin.
Onko miehen kaveripiirissä lisäännytty viime aikoina?
Vierailija kirjoitti:
Onko miehen kaveripiirissä lisäännytty viime aikoina?
Hänen siskonsa sai lapsen
Testaa. Kerro meneväsi sterilisaatioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko miehen kaveripiirissä lisäännytty viime aikoina?Hänen siskonsa sai lapsen
No niin. Onko vieläpä pikkusisko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko miehen kaveripiirissä lisäännytty viime aikoina?Hänen siskonsa sai lapsen
No niin. Onko vieläpä pikkusisko?
Joo
Selvästi vauvakuume herännyt, jos nuo jutut on uusia. Taitaa olla vakavan keskustelun paikka.
Primitiivistä vaistojen orjuuttamista pumpata toinen tiineeksi silloin kun aivot eivät toimi.
Kuullostaa aivan saatanan epäkypsältä tapaukselta.
Miksi miehesi juo itsensä humalaan/humalahakuisesti ja miksi olet silloin hänen seurassaan, miksi mies ei mene muualle esim. kaverilleen. Alkoholi voi vaikuttaa silloinkin kun on selvänä taustalla tai käytökseen, koska alkoholi vaikuttaa viikkoja ellei kuukausia, ellei kokonaan irrota siitä - se on toksinen aine osittain. Miksi olet juovan miehen kanssa. Ja miksi siedät noita raskausjuttuja yms, jos asian pitäisi olla selvä, miten suojaudut jatkossa - pitäisikö asua erillään, olla kauempana. Joku kiusaava henki puhuu miehen kautta, kun mies on alkoholeissa?
Serkkukin olisi jo valmiina kaveriksi. Miehesi on nyt halukas suvun laajentamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Kuullostaa aivan saatanan epäkypsältä tapaukselta.
On ikänsä puolesta vielä raakile.
Vierailija kirjoitti:
Selvästi vauvakuume herännyt, jos nuo jutut on uusia. Taitaa olla vakavan keskustelun paikka.
no aion ottaa puheeksi huomenna. Ja varmasti suutun koska hän on 4 vuotta vannonut ettei halua lapsia. ja minä olen sanonut samaa. jos yhtäkkiä muuttaa mieleensä ja meidän pitää nyt erota sen takia vituttaa entistä suuremmin.
Kysy suoraan. Taitaa olla suhteessa nyt kriisin paikka.
Kyllä joku suostuu porsimaan hänen mielikseen kernaasti emätin lepattaen. Ei maailmasta puutu ihmisiä tai halukkaita lisää synnyttäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no aion ottaa puheeksi huomenna. Ja varmasti suutun koska hän on 4 vuotta vannonut ettei halua lapsia. ja minä olen sanonut samaa. jos yhtäkkiä muuttaa mieleensä ja meidän pitää nyt erota sen takia vituttaa entistä suuremmin.
Ei se välttämättä yhtäkkiä ole mieltään muuttanut vaan vauvakuume hiipinyt pikku hiljaa. Ei tuollaista pitäisi vannoa koska ihmisen mieli on niin arvaamaton tuossa lisääntymisasiassa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä joku suostuu porsimaan hänen mielikseen kernaasti emätin lepattaen.
Noinko äitisi teki kun isäsi tapasi?
Oma vauvani on jo 36v ja saan hänestä helpotusta vauvakuumeeseeni, tahdon hoivata ja pukea ja syöttää ihanaa vauvaani <3
Miestä voi kiihottaa ajatus siittämisestä, vaikka ei haluaisikaan lapsia